„Google Adwords” reklama mobiliuosiuose įrenginiuose populiarėja

AdwordsAtstovai iš Google reklama skelbia – ateitis priklauso mobiliesiems įrenginiams. Patobulinti reklamos skelbimai sukėlė didelę audrą, nuolat auga jų vartotojų skaičius. Tad būtinai pasinaudokite ilgesnių ir optimizuotų mobiliesiems skelbimų teikiamais privalumais.

Google reklama ir Ilgesni skelbimo tekstai

Rodos, paprastas sprendimas – leisti naudoti daugiau ženklų skelbimo tekstui. Tačiau, tai pirmas toks pasikeitimas nuo „Adwords” paleidimo prieš 15 metų. Todėl jis sukėlė didelę audrą. Vieni žavisi šiuo sprendimu ir jį pateikia kaip technologijų pritaikymo prie vartotojų poreikių pavyzdį. Kitiems – kelių žodžių prirašymas yra didelis nukrypimas nuo dienos rutinos, kuris kelia papildomus rūpesčius. Aš išdrįsiu sau pamanyti, kad ši kompanija tik dar kartą įrodė, kad tobulėjimui ribų nėra, o norint išlikti lyderiais negalima užmigti ant laurų.

Pagrįstai galima klausti ar tikrai reikėjo tokių pasikeitimų. Tiesą pasakius, manau, jog šie sprendimai buvo natūrali technologijų raidos dalis. Kitas klausimas, ar vartotojams tokie skelbimai patogesni, t.y. ar jie pajuto skirtumą? Ir vėl gi klausimas gana dvejopas. Viena specialistų stovykla daužytų galvą į sieną, norėdama įtikinti, kad eilinis vartotojas, greičiausiai nepajus. Juk net jeigu nuolatos naudojame mobiliuosius įrenginius, neskaičiuojame skelbimo tekste parašytų ženklų skaičiaus.

Tuo tarpu, oponentai karštai kritikuos tokią nuomonę ir lies prakaitą bandydami perrėkti minią. Juk esą vartotojas akylas ir jis pastebi viską, o ilgesni skelbimai yra dar vienas žingsnis į priekį. Vėl leisčiau sau pripažinti, kad abi nuomonės teisės. Juk nauja „Google Adwords” reklaminių skelbimų versija yra pritaikyta prie mobiliųjų įrenginių ekranų dydžio. Todėl juos skaityti nevaikščiojant ekranu pirmyn atgal patogiau. Taip pat nepalyginamai maloniau nuteikia estetinis vaizdas.

Mažiau rankinio darbo

Reklamdaviai didesnėmis galimybėmis džiaugiasi ne tik dėl žinutės ilgio. Ilgesni, išsamesni skelbimai yra optimizuoti mobiliesiems, todėl nereikia įjungti nustatymo, kuriuo tekstą priskirdavome mobiliems įrenginiams. Beje, įprastiems tekstams toks džiaugsmas vis dar galioja.

Antras aspektas – URL, kurį „Google” nuo šiol pati perkels automatiškai. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad nereiks įdėti rankinio darbo renkant vidines nuorodas su raktiniais žodžiais ar frazėmis, kaip iki šiol. Juolab, tai taupo laiką ir mažina žmogišką faktorių, t.y. klaidų tikimybę.

Vaizdinės reklamos tinklas

Svarbu nepamiršti, kad ne visos programos rodys Jūsų skelbimą, o tikrinti rankiniu būdu yra lengviausias būdas panirti į transo būseną. Tad norėdami operatyviai pamatyti, kurios programos rodo Jūsų skelbimą ir neprarasti tikėjimo šviesiu rytojumi, pasinaudokite skirtuku  – Vaizdinės reklamos tinklas. Ten tiesiai kompiuterio pelytę spauskite ant „Paskirties vietos“ puslapio.

Jeigu kurdami „Google Adwords” reklamą pasirinkote visos funkcijos, vaizdinės reklamos tinklu ir tinklo skelbimai bus rodomi mobiliuosiuose įrenginiuose automatiškai. Kita vertus, niekas nedraudžia nuolat stebėti vaizdinės reklamos tinklo programų našumą ir pagal jį eksperimentuoti su skelbimais.