UAB Nordgain biuras – ne tik Vilniuje, bet ir Londone

UAB NordgainFinansai – įdomi tema. Tai pajamos ir išlaidos, kainos, vertė. Finansai itin aktualūs verslo atstovams. Šį dalyką puikiai supranta ir UAB Nordgain. Įmonės specializacija – buhalterinė apskaita, darbo užmokestis, vadybos paslaugos.

Ar žinote, kad UAB Nordgain yra sparčiausiai Lietuvoje auganti užsakomųjų finansinių paslaugų bendrovė? Tai solidus rodiklis. Bet įmonė dar labiau stiebiasi ir atidaro biurą užsienyje. Tad dabar veikia du biurai. Vienas Vilniuje, o kitas Londone.

Kuo grindžiamas sprendimas plėstis? Kompanijos teigimu, tai aktualu norint išlaikyti tarptautinį konkurencingumą. O užsienio miestas pasirinktas neatsitiktinai. Londonas – vienas didžiausių pasaulio finansų centrų.

UAB Nordgain kalba apie galimybes, apie abiejų šalių verslo aplinkos pranašumą. Suprantama, kad sprendimas priimtas gerai apgalvojus. Akcentuojama ir galimybė darbuotojams kilti karjeros laiptais. Tai apskritai įrodo įmonės sėkmę ir tinkamai pasirinktą kelią.

Dabar vertėtų aptarti keletą punktų, susijusių tiek su pačia įmone UAB Nordgain, tiek su verslo plėtros tema.

  1. Siekis. Šis žodis verslo pasaulyje ypač gajus. Juk šioje terpėje nuolat siekiama, stengiamasi. Paslaugų tobulinimas, partnerių paieška, biuro modernizavimas – visa tai yra norai, kuriuos bandoma įgyvendinti.
  2. Produktyvumas – dar viena svarbi sąvoka. Tai tikslingas ėjimas karjeros keliu. Tai susikoncentravimas ir efektyvus uždavinių atlikimas tikslo link.
  3. Tradicijų ir modernumo dermė. Paprastai priešinama tai, kas sena ir nauja. Tačiau verslo pasaulyje pasitarnauja šių priešpriešų suderinimas. Galima įvardyti ir kitaip – patirtis ir inovacijos.
  4. Atsakomybė. Verslas turi būti atsakingas. Šiuo požiūriu minėtinos UAB Nordgain buhalterijos paslaugos, nes nepriekaištinga buhalterija – atsakomybės požymis, o kartu ir teigiamo įvaizdžio formavimas.
  5. Ne tik įvaizdis. Tai svarbu, tačiau pradžia – ne išorinis blizgesys, o sklandi veikla kompanijos viduje. Taip mikroklimatas malonus, skatinantis siekti tikslų.

Štai tokie penki punktai yra verti dėmesio ne tik kaip gražiai skambanti straipsnio dalis, bet ir kaip veiklos procesų iliustracija. Tiksliau, sėkmingų procesų iliustracija. Nes sėkmė – tai, ko tikisi kiekviena įmonė. Skirtumas paprastas – vieni tikisi, o kiti siekia (kad ir kaip dažnai šis žodis čia figūruoja, juo labai gerai apibūdinami su verslu susiję aspektai).

Tai, kad UAB Nordgain neapsiriboja biuru Vilniuje, irgi galima gretinti su sėkmės noru. Juk niekas nevystytų veiklos kryptimi, kuri atrodytų neverta dėmesio. Taip pat reikėtų pasakyti, kad kiekvienai įmonei, nepriklausomai nuo specifikos ar dydžio, reikalingas efektyvus finansų valdymas. Nes kitu atveju kiek stagnuojama arba dirbama chaoso sąlygomis.

Kai finansai valdomi tinkamai, tai ir penki aukščiau aptarti punktai yra išpildomi. Siekiai įgyvendinami, dirbama produktyviai, atsakingai; nesipriešina patirtis ir naujumas, pradedama ne nuo išorinio blizgesio, o nuo pamatų.

 

 

Įrodyta: laimingiausi žmonės tie, kurie dirba sau

buhalterinė apskaitaŠiais metais didžiausias įdarbinimo galimybes turi marketingo, IT, pardavimų specialistai. Mažiausios galimybės įsidarbinti yra kalbų mokytojams, teisininkams bei buhalterinės apskaitos specialistams. Egzistuojančių profesijų skalė yra labai plati, tad tiek jauni žmonės, kurie dar tik planuoja ateitį, tiek vyresni, kurie svajoja keisti savo profesinę kryptį – turi plačias pasirinkimo galimybes. Visgi įrodyta, kad asmenys, kurie dirba sau, yra kur kas laimingesni.

2016 – prognozės gražios

Lietuvos darbo birža prognozuoja, kad per 2016-uosius metus turėtų atsirasti daugiau nei 20 000 naujų darbo vietų, kurios apima tiek kvalifikuotus, tiek nekvalifikuotus darbuotojus. Pastarieji šiuo metu turi kur kas platesnes galimybes atrasti labiausiai jų poreikius tenkinantį darbą. Tiesa, nors šiuo metu laisvų darbo vietų yra gana daug (lygiai taip pat kaip ir asmenų, kurie ieško darbo), visgi, žmonės neskuba užimti „kėdžių“. Vieni laukia, kol iš dangaus nuskris poreikius patenkinantis pasiūlymas, kiti po truputį užsiima savarankiška veikla, kuri ateityje gali net sukurti naujas darbo vietas.

Laimingiausi tie, kurie dirba sau

Tyrimo metu, kurį inicijavo Small Business Trends, samdomi darbuotojai nurodė, kad kur kas laimingesni jaučiasi ne darbo metu, tačiau tuomet, kai jis baigiasi. Net ir tokiu atveju, jeigu dirba tai, kas jiems patinka. Didžioji dalis žmonių net ir dirbdami savo svajonių darbą vistiek tvirtina, kad geriausios valandos yra tos, kurios skirtos laisvalaikiui. Visiškai priešingai teigia asmenys, kurie yra patys sau darbdaviai. Didžioji jų dalis teigia, kad darbas yra pagrindinė priežastis, kodėl jie yra laimingi.

Įdomu ir tai, kad 50 procentų samdomų darbuotojų atsakė, kad jeigu turėtų galimybę keisti darbą rytoj – būtinai taip ir padarytų. O štai sau dirbantys asmenys į šį klausimą atsakė kitaip. Didžioji jų dalis teigia, kad turbūt nekeistų arba tikrai nekeistų darbo, kadangi yra patenkinti tuo, ką šiuo metu daro.

Svarbiausia – būti laimingu

Daugiau nei 50 procentų asmenų, kurie dirba sau, teigia, kad jie jaučiasi dvasiškai pilnaverčiai, paprasčiausiai – laimingi. Tuo tarpu samdomą darbą dirbančių asmenų pasitenkinimas savo dvasinių gyvenimu gana menkas. Vos 8 procentai teigia, kad jaučiasi patenkinti. Tai siejama ir su tuo, kad daugelis žmonių turi svajonę, kurią norėtų įgyvendinti, tačiau ne visi neišdrįsta tai padaryti. To pasekmės – depresija, kuri kyla dėl nelaimingo profesinio gyvenimo. Tiesa, reikia pabrėžti ir tai, kad dažniausiai sau dirbantys asmenys dirba kur kas daugiau nei 40 valandų per savaitę, tačiau tai jiems netrukdo būti laimingiems. Jie tiesiog daro tai, kas jiems patinka.

Alga – svarbiausia kriterijus?

Didžioji dalis savarankiškai dirbančių asmenų tvirtina, kad yra patenkinti tomis pinigų sumomis, kurias gauna, ir, jų manymų, pinigai visiškai atitinka jų kvalifikacija. Tuo tarpu samdomą darbą dirbantys asmenys dažniausiai skundžiasi užmokesčiu ir mano, kad jie turėtų uždirbti kur kas daugiau nei gauna tuo metu.

Akivaizdu, kad sau dirbantys asmenys yra kur kas laimingesni tuo, ką daro. Vis daugiau lietuvių tai įvertina ir drąsiai žengia pirmuosius žingsnius. Kol vieni pradeda savo verslą, kiti įgyvendina savo veiklas. Lietuvoje suteikiamos patrauklios galimybės pradėti savo verslą: daugelis žmonių nesunkiai gali gauti paskolas, nemažai bendrovių teikia konsultacijas steigimo klausimais, internete labai detaliai pateikiama reikalinga informacija. Svarbiausia, tiksliai žinoti – ko norite. Tuomet viskas įmanoma.

 

Buhalterinė apskaita elektroninėms parduotuvėms

Elektroninė prekyba – tai prekybinė veiklos forma, kai sutartys sudaromos ir vykdomos, naudojant informacines technologijas, o informacijai keistis yra naudojami kompiuteriniai tinklai. Atsidaryti elektroninę parduotuvę galima dviem būdais: steigti juridinį asmenį – uždarą akcinę bendrovę, individualią įmonę bei mažąją bendriją, ir veiklą vykdyti pagal individualios veiklos pažymėjimą.  Bet kokiu atveju buhalterinė apskaita elektroninėms parduotuvės yra privaloma, tačiau skiriasi jai taikomos taisyklės.

Individuliai įmonei ir veiklai pagal individualios veiklos pažymėjimą yra taikomos supaprastintos buhalterinės apskaitos taisyklės. Tai reiškia, kad buhalterinė apskaita gali būti vedama ir tvarkoma elektroninės parduotuvės savininko.  Tiesa, jei pardavimai yra labai dideli, kyla grėsmė „pasiklysti tarp skaičių“, todėl kartais išsiversti be profesionalaus buhalterio paslaugų yra tiesiog neįmanoma.

Tuo tarpu, buhalterinė apskaita uždarosios akcinės bendrovės ar mažosios bendrijos atveju yra sudėtingesnė, todėl savininkas privalo samdyti buhalterį arba buhalterines paslaugas teikiančią įmonę. Žinoma, natūraliai kyla klausimas, kad labiau apsimoka?

Nuolatinė buhalterio darbo vieta reikalauja papildomų resursų: darbo priemonių, specialių buhalterinės apskaitos programų, stabilaus atlyginimo ir pan. Visgi, jei elektroninė prekyba sėkmingai vykdoma ir pardavimų skaičiai yra išties didelį, turite ne vieną ir ne du darbuotojus ir partnerius, su kuriais jus sieja finansiniai įsipareigojimai, pašonėje turėti nuolatinį buhalterį yra išties patogu ir net būtina. Atminkite, kad toje pačioje darbo virtuvėje „verdantis“ profesionalas geba greičiau ir paprasčiau įsigilinti į iškilusias problemas ar nesklandumus.

Tuo tarpu, jei jūsų įmonėje yra keli darbuotojai, pardavimai negali pasigirti penkiaženklėmis sumomis, samdyti profesionalą arba buhalterines paslaugas teikiančią įmonę, kuri kiekvieną mėnesį, už tam tikrą mokestį, sutvarkys jūsų elektroninės parduotuvės buhalteriją, o metų gale paruoš visas ataskaitas, yra tiesiog ekonomiškesnis pasirinkimas.

Tiesa, buhalterinė apskaita – tai sudėtingas ir atsakingas darbas, todėl samdydami įmonę ar asmenį visada pasidomėkite jo reputacija, su kokiomis įmonėmis jis bendradarbiauja ir kokia jo darbo patirtis. Atminkite, kad pasisamdę patyrusį ir savo darbą išmanantį profesionalą, naktimis galėsite ramiai miegoti ir nesibaiminti, kad vieną rytą jums „į duris pasibels“ Valstybinė mokesčių inspekcija.