„Google Adwords” reklama mobiliuosiuose įrenginiuose populiarėja

AdwordsAtstovai iš Google reklama skelbia – ateitis priklauso mobiliesiems įrenginiams. Patobulinti reklamos skelbimai sukėlė didelę audrą, nuolat auga jų vartotojų skaičius. Tad būtinai pasinaudokite ilgesnių ir optimizuotų mobiliesiems skelbimų teikiamais privalumais.

Google reklama ir Ilgesni skelbimo tekstai

Rodos, paprastas sprendimas – leisti naudoti daugiau ženklų skelbimo tekstui. Tačiau, tai pirmas toks pasikeitimas nuo „Adwords” paleidimo prieš 15 metų. Todėl jis sukėlė didelę audrą. Vieni žavisi šiuo sprendimu ir jį pateikia kaip technologijų pritaikymo prie vartotojų poreikių pavyzdį. Kitiems – kelių žodžių prirašymas yra didelis nukrypimas nuo dienos rutinos, kuris kelia papildomus rūpesčius. Aš išdrįsiu sau pamanyti, kad ši kompanija tik dar kartą įrodė, kad tobulėjimui ribų nėra, o norint išlikti lyderiais negalima užmigti ant laurų.

Pagrįstai galima klausti ar tikrai reikėjo tokių pasikeitimų. Tiesą pasakius, manau, jog šie sprendimai buvo natūrali technologijų raidos dalis. Kitas klausimas, ar vartotojams tokie skelbimai patogesni, t.y. ar jie pajuto skirtumą? Ir vėl gi klausimas gana dvejopas. Viena specialistų stovykla daužytų galvą į sieną, norėdama įtikinti, kad eilinis vartotojas, greičiausiai nepajus. Juk net jeigu nuolatos naudojame mobiliuosius įrenginius, neskaičiuojame skelbimo tekste parašytų ženklų skaičiaus.

Tuo tarpu, oponentai karštai kritikuos tokią nuomonę ir lies prakaitą bandydami perrėkti minią. Juk esą vartotojas akylas ir jis pastebi viską, o ilgesni skelbimai yra dar vienas žingsnis į priekį. Vėl leisčiau sau pripažinti, kad abi nuomonės teisės. Juk nauja „Google Adwords” reklaminių skelbimų versija yra pritaikyta prie mobiliųjų įrenginių ekranų dydžio. Todėl juos skaityti nevaikščiojant ekranu pirmyn atgal patogiau. Taip pat nepalyginamai maloniau nuteikia estetinis vaizdas.

Mažiau rankinio darbo

Reklamdaviai didesnėmis galimybėmis džiaugiasi ne tik dėl žinutės ilgio. Ilgesni, išsamesni skelbimai yra optimizuoti mobiliesiems, todėl nereikia įjungti nustatymo, kuriuo tekstą priskirdavome mobiliems įrenginiams. Beje, įprastiems tekstams toks džiaugsmas vis dar galioja.

Antras aspektas – URL, kurį „Google” nuo šiol pati perkels automatiškai. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad nereiks įdėti rankinio darbo renkant vidines nuorodas su raktiniais žodžiais ar frazėmis, kaip iki šiol. Juolab, tai taupo laiką ir mažina žmogišką faktorių, t.y. klaidų tikimybę.

Vaizdinės reklamos tinklas

Svarbu nepamiršti, kad ne visos programos rodys Jūsų skelbimą, o tikrinti rankiniu būdu yra lengviausias būdas panirti į transo būseną. Tad norėdami operatyviai pamatyti, kurios programos rodo Jūsų skelbimą ir neprarasti tikėjimo šviesiu rytojumi, pasinaudokite skirtuku  – Vaizdinės reklamos tinklas. Ten tiesiai kompiuterio pelytę spauskite ant „Paskirties vietos“ puslapio.

Jeigu kurdami „Google Adwords” reklamą pasirinkote visos funkcijos, vaizdinės reklamos tinklu ir tinklo skelbimai bus rodomi mobiliuosiuose įrenginiuose automatiškai. Kita vertus, niekas nedraudžia nuolat stebėti vaizdinės reklamos tinklo programų našumą ir pagal jį eksperimentuoti su skelbimais.

 

 

 

Adwords reklama – inovatyvus marketingo įrankis

Adwords reklamaReklama – vienas efektyviausių marketingo įrankių, tačiau tradicinės reklamos formos tokios kaip radijo, televizijos ar laukto reklama yra nebeefektyvios. Žmonės kiekvieną dieną gauna tiek daug perteklinės informacijos, kad smegenys visko nebeįstengia apdoroti ir atsirenka tik tai, kas aktualu. Taigi, nieko nuostabaus, kad verslininkai ar įmonės,  kurios nori sėkmingai vystyti savo verslą, turi ieškoti naujų ir veiksmingų reklamos būdų.

Pasak marketingo specialistų, internetinės reklamos populiarumas kiekvienais metais auga, todėl Google Adwords reklama – puiki išeitis, leidžianti maksimaliai padidinti potencialių klientų srautą per gana trumpą laiko tarpą. Be to, reikia atminti, kad Google paieškos sistema naudojasi vis brandesnio amžiaus žmonės, kurie turi didesnę perkamąją galią.

Kodėl verta naudotis Adwords reklama?

Kalbant apie Google Adwords reklamos privalumus, vertėtų pradėti nuo paieškos sistemos dydžio. Google yra populiariausia informacijos paieškos sistema ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, kiekvieną dieną sulaukianti milijardų užklausų. Kita vertus, gana paradoksalu, kad paieškos sistema pasiūlo dešimtis paieškos rezultatų puslapių, tačiau interneto vartotojai yra linkę peržvelgti tik pirmuosius du. Tai reiškia, kad įmonės internetinė svetainė, esanti tračiajame paieškos sistemos rezultatų puslapyje, tiesiog nesulaukia potencialių klientų dėmesio ir jiems yra nematoma. Tuo tarpu,  Adwords reklama užtikrina, kad įmonė būtų matoma.

Dar vienas Google Adwords reklamos privalumas – reklama nėra įkyri ar varginanti, nes yra skirta tik suinteresuotiems asmenims, t.y. tiems interneto vartotojams, kurie ieško konkrečios informacijos. Pavyzdžiui, jei įmonė prekiauja buitine technika ir interneto vartotojas ieško informacijos apie šaldytuvus, Google automatiškai jam parodys įmonės reklamą. Reklama koncentruota į tikslinę auditoriją visada efektyvesnė ir atneša realios naudos.

Galiausiai Google Adwords reklama suteikia galimybę analizuoti potencialių klientų elgesį, vertinti jų poreikius ir pasiūlyti tai, kas geriau patenkintų jų lūkesčius. Paprasčiau tariant, reklamos kampanijas galima modeliuoti ir tobulinti, atsižvelgus į interneto vartotojų poreikius. Tad investicinė grąža garantuota.

Yra ir trūkumų

Turbūt pasaulyje nėra sukurto nė vieno tobulo produkto ar paslaugos, kuri neturėtų jokių trūkumų. Adwords reklama – ne išimtis. Ši reklamos forma – momentinė, nors ji užtikrina aukštus ir greitus rezultatus, tačiau pasibaigus nustatytam biudžetui, ji yra išjungiama ir įmonės svetainė potencialiems klientams vėl tampa nematoma.

Taigi, natūraliai kyla klausimas, kaip išlikti pirmuosiuose Google paieškos rezultatų puslapiuose? Seo paslaugos garantuoja geriausias rezultatus ir ilgalaikes pozicijas paieškos pozicijas, tačiau Seo reikalauja daug darbo ir kantrybės, nes norimi rezultatai pasiekiami ne per vieną naktį.

Siekiant priimti optimaliausius Google Adwords reklamos sprendimus ir objektyviai įvertinti potencialią naudų, vertėtų pasikonsultuoti su profesionalu.

 

 

Kodėl Google AdWords? 4 svarbiausi privalumai

Google AdWordsApie Google AdWords privalumus kalbama pakankamai dažnai ir daug. Vis dėlto, nemaža dalis bendrovių vis dar svarsto – ar tikrai reklama Google sistemoje yra pelninga investicija? Juk XXI amžiuje potencialių klientų pasiekimas gali būti vykdomas įvairiais reklamos kanalais. Rinkodaros specialistai tikina – jei galite sau leisti, plėskite verslo apimtis įvairiais reklamos keliais, tačiau, jei jūsų biudžetas reklamai yra ribotas, t. y., jei šiuo metu galvojate apie vieną reklamos kanalą ar kelis jų, privalote racionaliai įvertinti AdWords privalumus. Nepamirškite – didžioji dalis Lietuvos interneto vartotojų pageidaujamos prekės ar paslaugos ieško Google paieškos sistemoje.

Efektyviausia reklama internete

Nei viena kita internetinė reklama savo apimtimis ir generuojamais rezultatais negali prilygti Google AdWords reklamai. Tai efektyviausia reklamos priemonė, padedanti pasiekti maksimaliai didelę auditoriją. Be to, jūsų reklama rodoma tik suinteresuotiems interneto vartotojams, kurie į paieškos laukelį veda juos dominančią raktinę frazę. Tai reiškia, kad jūsų reklama nebus nei įkyri, nei erzinanti, o jūs atkreipsite vartotojų dėmesį.

Patogi apmokėjimo sistema

Paprastai reklama internete apmokama jos parodymų skaičiumi. Deja, tai nereiškia, kad jūsų reklamą kiekvieną kartą peržiūrės unikalus vartotojas, t. y. ta pati reklama gali būti rodoma tam pačiam vartotojui daugybę kartų, o jūs turėsite mokėti už šiuos parodymus – tai reiškia, kad jūsų biudžetas gerokai pratuštės, tačiau realių rezultatų galite ir nepasiekti. Tuo tarpu AdWords reklama gali būti parodoma daugybę kartų, tačiau už šiuos parodymus jūs nebūsite apmokestinti. Pinigai bus skaičiuojami tik tuo atveju, jei kažkas paspaus ant jūsų skelbimo, t. y. jūs mokėsite tik už susidomėjusius vartotojus, kurie nuspręs apsilankyti jūsų svetainėje.

Efektyvus biudžeto naudojimas

Naudodamiesi Google AdWords reklama, būsite tikri, kad veltui neiššvaistote biudžeto ir neviršijate numatytų sumų. Pasirinktoms reklaminėms kampanijoms galite nustatyti pageidaujamą dienos biudžetą ar numatyti pinigų sumą visam reklaminės kampanijos laikotarpiui. Patogi biudžeto valdymo sistema užtikrins, kad pinigų limitas nebus viršytas. Be to, biudžeto apimtis bet kada galėsite didinti, mažinti, sustabdyti ir pratęsti.

Dėmesys tikslinei auditorijai

AdWords reklaminės kampanijos orientuotos į tikslinę vartotojų auditoriją, t. y. kiekvienam skelbimui priskiriami konkretūs raktiniai žodžiai, kurie dažniausiai vedami į Google paieškos laukelį. Kitaip sakant, jūsų skelbimai bus rodomi tik suinteresuotiems vartotojams. Taip kur kas lengviau plėsite lankytojų srautą ir didinsite potencialų pirkėjų gretas.

Naujas ir efektyvus reklamos būdas

Google reklamaNors technologijos šiais laikais yra ženkliai pažengusios visose srityse, tačiau daugelis firmų, siekdamos populiarinti savo produkciją ar paslaugas vis dar naudoja senuosius reklamos būdus, tokius kaip televizijos ar radijo reklamą, reklamą spaudoje ir reklaminius stendus, tačiau sunku būtų šias reklamos rūšis įvardyti kaip itin efektyvias, nes didžioji visuomenės dalis nuo jų jau yra pavargusi, todėl jų vengia arba tiesiog į jas nebekreipia dėmesio. Juk kai per televizorių pradeda rodyti reklamą, daugelis tiesiog perjungia kanalą arba išeina į kitą kambarį, o reklaminiai stendai atkreipia praeivių dėmesį dažniausiai tik tuomet, kai jie laukdami autobuso ar stovėdami automobilių spūstyje neturi ką veikti, nes jų išmanieji mobilieji telefonai būna išsikrovę. Taigi, akivaizdu, jog šiais laikais norint bent kiek paveikti visuomenę reklama, reikia ieškoti naujų, modernių jos būdų.

Vienas tokių modernių reklamos būdų yra Google reklama. Kaip ji veikia? Ogi visai paprastai. Kai suvedate kokį nors raktinį žodį ar žodžių junginį į paieškos laukelį, jums išmeta naują puslapį su daugybe tam tikra tvarka sudėliotų nuorodų į internetines svetaines, kurios jus turėtų dominti ir pateikti jums reikiamą informaciją. Žinoma, tų svetainių rodymo tvarka yra neatsitiktinė: jos išdėliojamos pagal jų populiarumą, nuo pačių populiariausių iki tų, kurios lankomos mažiausiai. Taigi, kiekvienai įmonei būtų puiki reklama, jei jos svetainė atsidurtų šios lentelės viršuje, nes tai ne tik būtų ta svetainė, kurią dažniausiai pasirinks kiekvienas, ieškodamas jos atliekamų paslaugų ar parduodamų prekių, bet žmonės matytų, kad jūsų paslaugos ar prekės jau ir taip yra populiarius, vadinasi, jos yra kokybiškos ir patikimos. Tačiau norint, kad jūsų svetainė atsidurtų lentelės viršuje reiks paprašyti pagalbos Google reklama užsiimančių kompiuterių specialistų, kurie tam tikrais būdais sugebės į jūsų interneto svetainę pritrauki daugiau lankytojų. Taigi, jei pasistengsite, Google reklama gali būti puikus būdas, pritraukti daug naujų klientų ir išpopuliarinti savo vardą bei paslaugas ar prekes. Todėl geriau pamirškite senus ir dažniausiai nepigius reklamos būdus ir pasirinkite Google reklamą.