Kodėl Google AdWords? 4 svarbiausi privalumai

Google AdWordsApie Google AdWords privalumus kalbama pakankamai dažnai ir daug. Vis dėlto, nemaža dalis bendrovių vis dar svarsto – ar tikrai reklama Google sistemoje yra pelninga investicija? Juk XXI amžiuje potencialių klientų pasiekimas gali būti vykdomas įvairiais reklamos kanalais. Rinkodaros specialistai tikina – jei galite sau leisti, plėskite verslo apimtis įvairiais reklamos keliais, tačiau, jei jūsų biudžetas reklamai yra ribotas, t. y., jei šiuo metu galvojate apie vieną reklamos kanalą ar kelis jų, privalote racionaliai įvertinti AdWords privalumus. Nepamirškite – didžioji dalis Lietuvos interneto vartotojų pageidaujamos prekės ar paslaugos ieško Google paieškos sistemoje.

Efektyviausia reklama internete

Nei viena kita internetinė reklama savo apimtimis ir generuojamais rezultatais negali prilygti Google AdWords reklamai. Tai efektyviausia reklamos priemonė, padedanti pasiekti maksimaliai didelę auditoriją. Be to, jūsų reklama rodoma tik suinteresuotiems interneto vartotojams, kurie į paieškos laukelį veda juos dominančią raktinę frazę. Tai reiškia, kad jūsų reklama nebus nei įkyri, nei erzinanti, o jūs atkreipsite vartotojų dėmesį.

Patogi apmokėjimo sistema

Paprastai reklama internete apmokama jos parodymų skaičiumi. Deja, tai nereiškia, kad jūsų reklamą kiekvieną kartą peržiūrės unikalus vartotojas, t. y. ta pati reklama gali būti rodoma tam pačiam vartotojui daugybę kartų, o jūs turėsite mokėti už šiuos parodymus – tai reiškia, kad jūsų biudžetas gerokai pratuštės, tačiau realių rezultatų galite ir nepasiekti. Tuo tarpu AdWords reklama gali būti parodoma daugybę kartų, tačiau už šiuos parodymus jūs nebūsite apmokestinti. Pinigai bus skaičiuojami tik tuo atveju, jei kažkas paspaus ant jūsų skelbimo, t. y. jūs mokėsite tik už susidomėjusius vartotojus, kurie nuspręs apsilankyti jūsų svetainėje.

Efektyvus biudžeto naudojimas

Naudodamiesi Google AdWords reklama, būsite tikri, kad veltui neiššvaistote biudžeto ir neviršijate numatytų sumų. Pasirinktoms reklaminėms kampanijoms galite nustatyti pageidaujamą dienos biudžetą ar numatyti pinigų sumą visam reklaminės kampanijos laikotarpiui. Patogi biudžeto valdymo sistema užtikrins, kad pinigų limitas nebus viršytas. Be to, biudžeto apimtis bet kada galėsite didinti, mažinti, sustabdyti ir pratęsti.

Dėmesys tikslinei auditorijai

AdWords reklaminės kampanijos orientuotos į tikslinę vartotojų auditoriją, t. y. kiekvienam skelbimui priskiriami konkretūs raktiniai žodžiai, kurie dažniausiai vedami į Google paieškos laukelį. Kitaip sakant, jūsų skelbimai bus rodomi tik suinteresuotiems vartotojams. Taip kur kas lengviau plėsite lankytojų srautą ir didinsite potencialų pirkėjų gretas.