Kaip sukurti internetinę parduotuvę, kuri parduotų iš karto

interneto parduotuvių kūrimas

Internetinės parduotuvės jau nieko nebestebina. Jas turi net ūkininkai, kurie, atrodo, su kompiuteriais neturi daug ką bendro. Kaip sukurti internetinę parduotuvę, kuri būti ir graži, ir veiksminga?

Apie internetinių parduotuvių kūrimą galima pasiskaityti kad ir čia: https://soliduskodas.lt/paslaugos/internetiniu-parduotuviu-kurimas. Deja, kaip kurti efektyvias el. parduotuves ten neparašyta, tad skaitykite šį straipsnį toliau.

3 sėkmingos el. parduotuvės receptai

Aišku, sėkmingos parduotuvės receptų yra ir daugiau, tačiau norime išskirti tris įdomiausius.

  1. Parduodantis pradinis puslapis. Jame turi būti pakankamai nemažai informacijos ir apie el. parduotuvės veiklą, ir apie išskirtine prekes. Visada išskirkite akcijines prekes, kurias norite parduoti aktyviau. Jų daug nereikia, nes tada lankytojas jaučiasi it eilinėje kategorijoje. Naudokite daug reklaminių antraščių, kad atkreiptumėte pirkėjų dėmesį.
  2. Tiksliniai nukreipimo puslapiai. Nukreipimo puslapis (landing page) gali parduoti vieną produktą arba kelis. Daugelis el. parduotuvių daro klaidą, kai nukreipimo puslapį padaro panašų į eilinį paieškos rezultatų puslapį. Taip paprasčiausia, tačiau ar geriausia? Ypač prasta situacija, kai dauguma reklamuojamų prekių išperkama ir lieka tik 1-3 prekės. Tada puslapis atrodo nykus ar net apleistas. Čia reiktų pasistengi ir kiek padirbėti ir su turiniu, ir su papildomomis iliustracijomis. Be to kiekvienam nukreipimo puslapiui galima pradėti ne tik Google Ads, bet ir SEO kampaniją. Svarbu, kad jie būtų optimizuoti tam tikriems žodžiams.
  3. Nuolatos veikiantis klientų aptarnavimo „messengeris“. Tai speciali pokalbių programėlė, kuri iššoka atsidarius puslapį. Naktį gali veikti gerai sukurtas chatbotas, o dieną – realus žmogus. Paprastai galima matyti lankytojo lankomus puslapius ir jį užkalbinti, pasisiūlyti padėti. Tokie lankytojai jaučiasi pamaloninti ir jei nepirks iš karto, tai ateis kitą dieną.

Tinkamai pateikti kontaktai

El. parduotuvė, kuriai negalima paskambinti ar gauti atsakymų į parašytus laiškus greičiausiai priklauso sukčiams. Dėl to visada reikia pateikti realius kontaktus, kad žmonės galėtų pabendrauti gyvai. Tai reikalauja investicijų, tačiau atsiperkamumas tikrai geras.

Kai kontaktų linija sutvarkyta, lieka ją tinkamai paryškinti internetinėje parduotuvėje. Tai turi padaryti el. parduotuvės kūrėjai.

Beje, galima kontaktus duoti ir tam tikro žmogaus. Lankytojams smagiau bendrauti su konkrečiu darbuotoju, o ne su „kažkuo iš įmonės“, kurie paprastai nieko nežino arba turi palaukti, kol „valdžia“ kažką paaiškins…

Tam tikrų produktų pristatymai

Pristatykite tam tikras prekes tinklaraščio straipsniuose. Visada žmonėms galima duoti pasiskaityti plačiau apie tam tikrą prekę, galbūt parodyti trumpą vaizdo klipą. Tai naudinga ir SEO tikslams. Juk geriau parduoti einamiausias prekes, nei laukti, kol kažkas suras pačias brangiausias…

El. parduotuvių kūrėjai turi sukurti el. parduotuvę taip, kad ji atliktų visas reikalingas funkcijas. Aišku, viskas turi būti daroma greitai ir patogiai. Tam gali prireikti ir UX specialisto pagalba, bet apie tai jau kitame straipsnyje.

Kokia internetinė parduotuvė patraukli klientui?

internetinė parduotuvėInterneto ryšys – nuolatinis šiandienos palydovas. Prieš kurį laiką tai buvo aktualu tik imliam jaunimui, šiandien net ir pensininkai sėdi online. Retą bestebina faktas, jog net ir didžiausi apsipirkinėjimai gali būti įvykdomi per kelias ar keliolika minučių – tereikia tik prisėsti prie kompiuterio. Internetinė parduotuvė jau kuris laikas yra tapusi rimta konkurente tradicinėms. Tačiau į šias klientai savaime neatkeliaus: internetinės paieškos sistemos pateikia tiek gausybę variantų, iš kurių vartotojui belieka išsirinkti priimtiniausią. Ko iš internetinės parduotuvės tikisi potencialus klientas?

Patogus apsipirkinėjimas

Beprotiškas lakstymas iš vieno parduotuvės galo į kitą, ieškant kažkokio nelemto padažo ar negirdėto prieskonio – tikra kankynė (kaip tyčia tuo metu visi konsultantai kažkur mistiškai prapuola). Pasiklysti galima ir internetinėje parduotuvėje. Tačiau savininkas turi stengtis daryti viską, jog to būtų išvengta. Prekių/klasifikacija pagal tam tikrus kriterijus (spalva, dydis ir panašiai), rūšiavimas (pagal kainą, prekės įkėlimą, taikomos nuolaidos dydį ir kita), paieškos galimybė – visa tai palengvina klientui reikiamo daikto įsigijimą. Kuo didesnė internetinė parduotuvė ir jos turimas asortimentas platesnis, tuo labiau reikia šią sritį tobulinti.

Registruotas/neregistruotas pirkėjas

Klientai išsiskiria pageidavimų įvairove. Gera ta internetinė parduotuvė, kuri kuo daugiau jų išpildo. Idealu, jei apsipirkinėti galima ir kaip svečiui, ir kaip registruotam vartotojui. Pirmasis variantas patrauklus itin skubančiam asmeniui – kuo mažiau grafų pildymui, tuo geriau. Registraciją  dažniausiai renkasi tie asmenys, kurie ketina dar kada nors sugrįžti, pageidauja gauti informaciją apie nuolaidas, atsinaujinusį asortimentą ir panašiai. Tokie klientai – tikra verslininko svajonė, tad reikia sukurti kuo patrauklesnę registruoto vartotojo paskyrą – išsaugoti paieškos bei darytų užsakymų istoriją, parengti sąskaitas faktūras ir panašiai.

Apmokėjimo patogumas

Jei reikėtų rinktis tarp apmokėjimo tiesiogiai nukreipiant į reikiamą banką bei būtinybės pačiam suvesti visus duomenis, dauguma būtų linkę prie pirmojo varianto – taip saugiau nei dešimt kartų patikrinti kiekvieną banko sąskaitos skaitmenį. Savaime suprantama, jog smulki, ką tik veiklą pradėjusi internetinė parduotuvė to pasiūlyti negali, tačiau jai augant, būtina tobulinti ir apmokėjimo sistemą.

Pristatymo lankstumas

Lietuvos paštas, siuntų terminalai, paštomatai, kurjeriai – klientams turi būti sudarytos sąlygos išsirinkti priimtiniausią pristatymo būdą.

Internetinei prekybai vos tik įsisiūbavus, dalis klientų šį būdą rinkdavosi vien smalsumo vedini. Šiandien jie jau yra išlepę ir ieško paties geriausio varianto. Internetinės parduotuvės savininkas, suinteresuotas perkančiųjų srauto augimu bei pardavimo apimčių didinimu, turi skirti dėmesį techninių parametrų tobulinimui bei jų pritaikymui prie kliento poreikių.

 

Vyriškos liemenės internetu už pigesnę kainą

Jūs dar niekada nesate bandę pirkti drabužių internetu? Dabar galite tai pamėginti – jums tikrai patiks. Drabužių  prekyba internetu turi kelis labai svarbius pliusus. Ko gero svarbiausia yra tai, kad vyriškos liemenes ir kiti drabužiai internetu yra parduodami už kur kas mažesnę kainą nei realiose parduotuvėse. Tik pagalvokite – juk elektroninės parduotuvės gali egzistuoti pigiau – joms nereikia mokėti nuomos mokesčio, o kai kurios iš jų dar ir turi tiesiogines sutartis su gamintojais, tad nieko keisto, kad elektroninės parduotuvės gali pasiūlyti drabužius internetu už kur kas mažesnę kainą.

Internete galite rasti įvairių vyriškų liemenių, kurios jums tiks tiek ir žiemą, tiek ir pavasarį, tiek ir vasarą. Pavyzdžiui, yra labai nemažai Adidas, Puma, Londsdale firmų liemenių. Galite rasti liemenių, kurios puikiai jums tiks ir žiemą, ir vasarą. Internetu drabužius pirkti daug pigiau, todėl tikrai rasite ir savo mėgstamas vyriškas liemenes.

Interneto parduotuvėje galite rasti ir įvairių kitų labai pigių drabužių, pavyzdžiui, džemperių, kelnių, kojinių ir kitų. Pastaruoju metu vis daugiau žmonių perka daiktus internetu, kadangi tai yra gerokai pigiau, nei pirkti paprastose parduotuvėse. Negana to, daugeliu atvejų jūs gausite ir labai dideles nuolaidas, kadangi kai kurios lietuviškos elektroninės parduotuvės tiesiogiai bendradarbiauja su gamintojais, todėl gali pasiūlyti visas jų prekes su mažesniu antkainiu. Tai yra ne tik vyriškos liemenės, tačiau ir daugelis kitų puikių drabužių.

Internetu pirkti drabužius labai patogu ir dėl to, kad iš  karto galite išsirinkti savo norimą firmą bei jūsų  pasirinkto drabužio dydį, taip pat galite gauti visas savo užsakytas prekes tiesiogiai į namus. Jūs galėsite pasirinkti iš įvairių skirtingų firmos produkcijos, kadangi parduotuvėje varle.lt rasite ir Nike, Puma, Adidas, Londsdale ir kitų labai gerai žinomų firmų gamybos produktų – kainos yra maždaug nuo dešimt iki dvidešimt procentų mažesnės nei tie patys drabužiai. Visiems gerai žinomos įspūdingo dizaino Nike vyriskos liemenes šiuo metu yra taip pat parduodamos pigiau, nei kitur, todėl jeigu jums patinka šios firmos produkcija, tuomet pats laikas įsigyti Nike vyriškų liemenių už kur kas mažesnę kainą.

Jeigu pirksite daug drabužių iš karto, tuomet ne tik gausite neblogą nuolaidą, tačiau taip pat turėsite galimybę  gauti visas savo nusipirktas prekes nemokamai tiesiai į namus – elektroninė parduotuvė atveš jums jūsų  išsirinktą produkciją per porą darbo dienų.

Elektroninės cigaretės internetu – ekonomiškas sprendimas Jums

Įprastos cigaretės pamažu užleidžia savo pozicijas naujam, kenksmingų priemaišų neturinčiam produktui. Taip, tai elektroninės cigaretės, kurios naujam vartotojų būriui žada daug ekonomiškesnį bei priimtinesnį rūkymo malonumą. Vape eGo e-cigaretė yra puikus to pavyzdys, nes šios rūšies prekę galima įsigyti internetu itin pigiai ir greitai.

E-cigaretė šių laikų visuomenėje ne naujiena, tačiau pereiti prie naujo rūkymo metodo ryžtamasi vis dar ne itin aktyviai. Galbūt kaltas informacijos trūkumas, galbūt nepasitikėjimas nauju produktu, tačiau ko gero labiausiai tai įtakoja pripratimas prie įprastos formos bei sudėties cigaretės. Elektroninės cigaretės iš Vape.lt keičia šį požiūrį ir sukuria naują bei malonią rūkymo alternatyvą. Tai nekenksminga, nevienkartinė, nebrangi, o ilgalaikė ir kokybiška prekė. Vape eGo e-cigaretė išsiskiria iš kitų įprastų cigarečių tiek savo kokybe, tiek patogumu bei kainos santykiu.

Jei ieškote tinkamos kokybės, patikimos bei ilgalaikės rūkymo priemonės ar jos komplekto, elektroninės cigaretės iš Vape.lt yra tai ko Jums reikia. Čia tinkamų prekių asortimentas ir aukštos kokybės e-cigaretės nenuvils nei vieno kliento. Už prieinamą kainą galite įsigyti rūkymo reikmenis ne tik miesto centre, bet ir internete. Pirkti internetu yra ne tik patogu, bet ir pakankamai pigu, nes tiek pristatymas, tiek užsisakytos prekės atsiėmimas yra visiškai nemokamas visoje Lietuvoje. Vape eGo e-cigaretė suteikia 7 dienų prekės grąžinimo garantiją, o elementams bei įkrovikliams – net 30 dienų prekės keitimo garantiją. Visa tai yra patogu, pigu ir itin paprasta.

Norėdami išmėginti elektroninės cigaretės ir jos komponentų malonumą, rekomenduojama  Vape eGo e-cigaretė, į kurios įsigijimo puslapyje galima pasirinktinai išsirinkti atitinkamo galingumo bei kokybės baterijos talpą, jos bei kaitiklių spalvą. Šios cigaretės kaina palyginus su kitų gamintojų produktais yra itin patraukli, todėl internetu ją įsigiję asmenys džiaugiasi kiekvieną kartą ją naudodami.

Išmėginkite elektroninės cigaretės iš Vape.lt privalumus jau šiandien, nes  tai patogu, kokybiška ir pakankamai paprasta. Nealinkite savo organizmo įprastomis žalingų dervų pripildytomis cigaretėmis, išmėginkite alternatyvią išeitį, kuri padės sutaupyti didžiules išlaidas kiekvieno rūkymo metu. Elektronines cigaretes internetu pirki yra pigu, tad nieko nelaukite, išmėginkite tai šiandien.

Universali internetinė parduotuvė – el. verslo ateitis?

el. komercijaInterneto verslas gyvuoja. Negalima sakyti, kad klesti, nes iki klestėjimo dar toli, nors perspektyvų yra nemažai… Internetine parduotuvė yra tik viena iš elektroninio verslo formų, kurias reiktų pristatyti išsamiau.

Internetinė parduotuvė vs. prekių katalogas

Interneto parduotuvė turi turėti vieną funkciją, kad ji skirtųsi nuo paprasčiausio prekių katalogo – užsakymo modulį. Tai reiškia, kad prekių kataloge šalia kiekvienos prekės turi būti mygtukas „Užsakyti“, kuris nuvestų lankytoją į tam tikrą erdvę, kurioje jis galėtų atlikti apmokėjimo, asmenybės patvirtinimo veiksmus. Kaip visa tai atrodo realiai? Užeikite į Senukai.lt ir e-senukai.lt ir skirtumas bus akivaizdus. Senukai.lt yra prekių katalogas, o e-Senukai.lt – elektroninė parduotuvė.

Universali internetinė parduotuvė vs. nišinė internetinė parduotuvė

El. komercija yra tuo įdomi, kad čia veikia panašūs principai, kaip ir normalioje prekyboje. Štai pavyzdžiui, yra keli didieji tinklai, keli mažieji tinkliukai ir daugybė pavienių parduotuvių – nedidelių, nuosavo namo verandoje, kioskai, ar tik nuomota vieta turguje. Aišku, yra ir tų, kurie prekes parduoda tiesiog ant gatvės. Internete šis prekybos būdas primena skelbimų puslapius, virtualius turgelius, kur visi susineša, kas ką turi. Bet grįžkime prie universalios internetinės parduotuvės. Jos paskirtis – prekiauti kuo įvairesnėmis prekėmis. Taip šalia kompiuterių atsiduria vaikiški rūbai, kėdės, automobilio detalės ir kitos prekės. Tai lyg didelė Maksima ar HyperRIMI, kur viskas sudėliota į savo lentynas – kategorijas. Nišinė parduotuvė, tuo tarpu, prekiauja tik tam tikros rūšies prekėmis. Pavyzdžiui tik vaikiškais rūbais arba tik baldais.

Kuri geresnė? Reikia lyginti kainas bet kuriuo atveju. Didelė parduotuvė paprastai gali iš tiekėjo gauti geresnę kainą, todėl prekės gali būti pigesnės, tačiau iš kitos pusės pačios el. parduotuvės išlaikymo ir aptarnavimo išlaidos gali pabranginti prekes tiek, kad nišinėse jos bus pigesnės. Dėl to reiktų pasilyginti kainas ir pirkti ten, kur tas pats arba analogiškas pirkinys yra pigesnis.

Bet kuriuo atveju, svarstyklės svyra į universalių internetinių parduotuvių pusę. Jų nėra labai daug, o nišinėse galima pasimesti. Be to nišinės parduotuvės dažnai pačios leidžia prekiauti universaliosioms savo produkcija, nes jos gali generuoti didesnius lankytojų srautus. Universaliosioms interneto parduotuvėms ateityje seksis kur kas geriau, kai rinka prisipildys. Ženklų jau yra, nes Lietuvos verslininkai pradėjo eiti į kitas rinkas, besirūpindami platesne pirkėjų auditorija, o tai gali būti laikoma ženklu, kad pas mus jau darosi ankšta. Ateitis parodys, kas yra kas, tačiau universalios parduotuvės turi didesnius šansus išsilaikyti ir nešti stabilų pelną jų savininkams.