„Google Adwords” reklama mobiliuosiuose įrenginiuose populiarėja

AdwordsAtstovai iš Google reklama skelbia – ateitis priklauso mobiliesiems įrenginiams. Patobulinti reklamos skelbimai sukėlė didelę audrą, nuolat auga jų vartotojų skaičius. Tad būtinai pasinaudokite ilgesnių ir optimizuotų mobiliesiems skelbimų teikiamais privalumais.

Google reklama ir Ilgesni skelbimo tekstai

Rodos, paprastas sprendimas – leisti naudoti daugiau ženklų skelbimo tekstui. Tačiau, tai pirmas toks pasikeitimas nuo „Adwords” paleidimo prieš 15 metų. Todėl jis sukėlė didelę audrą. Vieni žavisi šiuo sprendimu ir jį pateikia kaip technologijų pritaikymo prie vartotojų poreikių pavyzdį. Kitiems – kelių žodžių prirašymas yra didelis nukrypimas nuo dienos rutinos, kuris kelia papildomus rūpesčius. Aš išdrįsiu sau pamanyti, kad ši kompanija tik dar kartą įrodė, kad tobulėjimui ribų nėra, o norint išlikti lyderiais negalima užmigti ant laurų.

Pagrįstai galima klausti ar tikrai reikėjo tokių pasikeitimų. Tiesą pasakius, manau, jog šie sprendimai buvo natūrali technologijų raidos dalis. Kitas klausimas, ar vartotojams tokie skelbimai patogesni, t.y. ar jie pajuto skirtumą? Ir vėl gi klausimas gana dvejopas. Viena specialistų stovykla daužytų galvą į sieną, norėdama įtikinti, kad eilinis vartotojas, greičiausiai nepajus. Juk net jeigu nuolatos naudojame mobiliuosius įrenginius, neskaičiuojame skelbimo tekste parašytų ženklų skaičiaus.

Tuo tarpu, oponentai karštai kritikuos tokią nuomonę ir lies prakaitą bandydami perrėkti minią. Juk esą vartotojas akylas ir jis pastebi viską, o ilgesni skelbimai yra dar vienas žingsnis į priekį. Vėl leisčiau sau pripažinti, kad abi nuomonės teisės. Juk nauja „Google Adwords” reklaminių skelbimų versija yra pritaikyta prie mobiliųjų įrenginių ekranų dydžio. Todėl juos skaityti nevaikščiojant ekranu pirmyn atgal patogiau. Taip pat nepalyginamai maloniau nuteikia estetinis vaizdas.

Mažiau rankinio darbo

Reklamdaviai didesnėmis galimybėmis džiaugiasi ne tik dėl žinutės ilgio. Ilgesni, išsamesni skelbimai yra optimizuoti mobiliesiems, todėl nereikia įjungti nustatymo, kuriuo tekstą priskirdavome mobiliems įrenginiams. Beje, įprastiems tekstams toks džiaugsmas vis dar galioja.

Antras aspektas – URL, kurį „Google” nuo šiol pati perkels automatiškai. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad nereiks įdėti rankinio darbo renkant vidines nuorodas su raktiniais žodžiais ar frazėmis, kaip iki šiol. Juolab, tai taupo laiką ir mažina žmogišką faktorių, t.y. klaidų tikimybę.

Vaizdinės reklamos tinklas

Svarbu nepamiršti, kad ne visos programos rodys Jūsų skelbimą, o tikrinti rankiniu būdu yra lengviausias būdas panirti į transo būseną. Tad norėdami operatyviai pamatyti, kurios programos rodo Jūsų skelbimą ir neprarasti tikėjimo šviesiu rytojumi, pasinaudokite skirtuku  – Vaizdinės reklamos tinklas. Ten tiesiai kompiuterio pelytę spauskite ant „Paskirties vietos“ puslapio.

Jeigu kurdami „Google Adwords” reklamą pasirinkote visos funkcijos, vaizdinės reklamos tinklu ir tinklo skelbimai bus rodomi mobiliuosiuose įrenginiuose automatiškai. Kita vertus, niekas nedraudžia nuolat stebėti vaizdinės reklamos tinklo programų našumą ir pagal jį eksperimentuoti su skelbimais.

 

 

 

Efektyviausias reklamos būdas?

reklamos paslaugosiekvienas verslininkas žino, kaip svarbu pasirinkti kokybišką reklamą. Kad ir kokią puikią produkciją arba paslaugą siūlytumėte – ji nebus tokia gera, jeigu nepritaikysite kokybiškos reklamos. Paprasčiausiai žmonės nesužinos apie pasiūlymą, kurį teikiate. Kadangi šiuo metu egzistuoja daug skirtingų reklamos būdų, tuo pačiu reikia apgalvoti skirtingus variantus ir nuspręsti, kuris tinka labiausiai. Padėsime palyginti skirtingus kriterijus, kad pasirinkimas būtų geras ir tiksliai toks, kuris gebėtų suteikti kokybiškiausią reklamą. Reklamos paslaugos – galimybė tapti kur kas labiau matomu ir geriau žinomu.

TV reklama – atgyvena?

Anksčiau populiariausios reklamos paslaugos būdavo internetu. Šiuo metu ši galimybė toli gražu ne tokia populiari, kokia būdavo anksčiau. Paprasčiausiai kur kas mažiau žmonių žiūri TV, tad natūralu, kad ir reklama pasiekia kur kas mažesnį žmonių ratą. Juolab, reklama yra nebetikslinė, kadangi daugelis pamato tai, kas jiems paprasčiausiai yra neaktualu. Pavyzdžiui – pirtis kubilas yra labai patrauklus daiktas, kuriuo džiaugiasi nemažai tautiečių. Tačiau butuose gyvenantiems asmenims jis yra nereikalingas. Deja, reklama skleidžiama visiems, tad didžioji jos dalis paprasčiausiai netikslinga.

Reklama spaudoje – visai neefektyvi?

Dar vienas iš nelabai efektyvių būdu yra reklama spaudoje. Anksčiau tai buvo irgi gana populiarus pasirinkimas, kadangi gebėdavo pasiekti gana didelį žmonių ratą. Šiuo metu ji ne tik netikslinė, tačiau tuo pačiu ir daugelis žmonių paprasčiausiai nemato, kadangi yra linkę spaudą skaityti per kompiuterį. Rezultatas – reklama nesiunčia savo žinutės.

Radijas

Gal skambės kiek keistai, tačiau radijas yra net populiaresnis pasirinkimas nei kad TV arba spauda. Paprasčiausiai žmonės vis dar jo klausosi internetu, arba radijuje. Problema tame, kad vaizdinė reklama yra kur kas efektyvesnė nei garsinė. Taigi, daugelis žmonių paprasčiausiai neišgirsta tos žinutės, kuri yra sakoma. Reklamos paslaugos paprasčiausiai ne tokios efektyvios.

Internetas – viską apimanti erdvė

Reklamos paslaugos internete – pats efektyviausias būdas skleisti informaciją apie save, savo verslą. Tiesa, egzistuoja ir nemažai skirtingų reklamos būdų internete, tad ir šiuo atveju naudinga palyginti skirtingus variantus, kol pavyks atrasti tą, kuris atrodo labiausiai tinkamas.

SEO paslaugos. SEO reklama – puikus būdas išpopuliarinti konkretų internetinį puslapį. Jos labai geras pasirinkimas todėl, kad padeda pasiekti tikslinius vartotojus. Tokiu atveju pirtis kubilas bus reklamuojama tiems, kuriems tai aktualu.

Google AdWords – irgi populiarus reklamos būdas, kuris garantuoja, kad reklamos paslaugos pasieks tikslinius vartotojus, kuriems tai yra aktualu. Tokiu atveju kiekvienas centas investuotas į reklamą bus panaudotas.

Informacijos skleidimas. Profesionalios reklamos agentūros siūlo ir įvairiapuses reklamos paslaugos, kurių metu stengiamasi išreklamuoti konkretų verslą arba paslaugas. Visada verta tokio tipo darbus palikti profesionalams, kadangi jie puikiai žino, kaip nedidelė investicija gali garantuoti aukščiausią kokybę.

Reklama bus efektyvi tik tokiu atveju, jeigu ji bus atliekama kokybiškai. Egzistuojant tokiai plačiai reklamos agentūrų pasiūlai – naudinga atsižvelgti į tam tikrus kriterijus ieškant labiausiai tinkamo varianto. Kuo detaliau ieškosite, tuo tikresni galėsite būti, kad reklama atliks savo darbą ir jūsų verslas taps kur kas labiau žinomas ir lengviau atrandamas.

 

Kodėl Google AdWords? 4 svarbiausi privalumai

Google AdWordsApie Google AdWords privalumus kalbama pakankamai dažnai ir daug. Vis dėlto, nemaža dalis bendrovių vis dar svarsto – ar tikrai reklama Google sistemoje yra pelninga investicija? Juk XXI amžiuje potencialių klientų pasiekimas gali būti vykdomas įvairiais reklamos kanalais. Rinkodaros specialistai tikina – jei galite sau leisti, plėskite verslo apimtis įvairiais reklamos keliais, tačiau, jei jūsų biudžetas reklamai yra ribotas, t. y., jei šiuo metu galvojate apie vieną reklamos kanalą ar kelis jų, privalote racionaliai įvertinti AdWords privalumus. Nepamirškite – didžioji dalis Lietuvos interneto vartotojų pageidaujamos prekės ar paslaugos ieško Google paieškos sistemoje.

Efektyviausia reklama internete

Nei viena kita internetinė reklama savo apimtimis ir generuojamais rezultatais negali prilygti Google AdWords reklamai. Tai efektyviausia reklamos priemonė, padedanti pasiekti maksimaliai didelę auditoriją. Be to, jūsų reklama rodoma tik suinteresuotiems interneto vartotojams, kurie į paieškos laukelį veda juos dominančią raktinę frazę. Tai reiškia, kad jūsų reklama nebus nei įkyri, nei erzinanti, o jūs atkreipsite vartotojų dėmesį.

Patogi apmokėjimo sistema

Paprastai reklama internete apmokama jos parodymų skaičiumi. Deja, tai nereiškia, kad jūsų reklamą kiekvieną kartą peržiūrės unikalus vartotojas, t. y. ta pati reklama gali būti rodoma tam pačiam vartotojui daugybę kartų, o jūs turėsite mokėti už šiuos parodymus – tai reiškia, kad jūsų biudžetas gerokai pratuštės, tačiau realių rezultatų galite ir nepasiekti. Tuo tarpu AdWords reklama gali būti parodoma daugybę kartų, tačiau už šiuos parodymus jūs nebūsite apmokestinti. Pinigai bus skaičiuojami tik tuo atveju, jei kažkas paspaus ant jūsų skelbimo, t. y. jūs mokėsite tik už susidomėjusius vartotojus, kurie nuspręs apsilankyti jūsų svetainėje.

Efektyvus biudžeto naudojimas

Naudodamiesi Google AdWords reklama, būsite tikri, kad veltui neiššvaistote biudžeto ir neviršijate numatytų sumų. Pasirinktoms reklaminėms kampanijoms galite nustatyti pageidaujamą dienos biudžetą ar numatyti pinigų sumą visam reklaminės kampanijos laikotarpiui. Patogi biudžeto valdymo sistema užtikrins, kad pinigų limitas nebus viršytas. Be to, biudžeto apimtis bet kada galėsite didinti, mažinti, sustabdyti ir pratęsti.

Dėmesys tikslinei auditorijai

AdWords reklaminės kampanijos orientuotos į tikslinę vartotojų auditoriją, t. y. kiekvienam skelbimui priskiriami konkretūs raktiniai žodžiai, kurie dažniausiai vedami į Google paieškos laukelį. Kitaip sakant, jūsų skelbimai bus rodomi tik suinteresuotiems vartotojams. Taip kur kas lengviau plėsite lankytojų srautą ir didinsite potencialų pirkėjų gretas.