Papildai sportui: ką verta rinktis?

vitaminai

Galima rasti įvairiausių nuomonių bei nusistatymų apie papildus, tačiau papildai sportui labai dažnu atveju yra reikalingi. Jie skirti padidinti trūkstamų medžiagų kiekį organizme. Svarbu pastebėti, jog papildai sportui skiriasi nuo steroidų, tačiau abiejų dėka organizme gali būti padidintas testosterono lygis. Siekiant skirtingų tikslų, verta rinktis skirtingus papildus. Profesionalias konsultacijas įvairių produktų sportininkams pasirinkimo klausimais galite gauti iš perfectbody kolektyvo.

Masei padidinti labai svarbu tinkamai maitintis ir sportuoti. Masės užaugimo sparta priklauso nuo medžiagų apykaitos. Tie, pas kuriuos ji greita – masę užsiaugins lėčiau, tie, pas kuriuos lėta – greičiau. Svarbiausia suvartoti reikiamą kalorijų kiekį ir valgyti ne mažiau kaip penkis kartus per dieną.

Sportuojančiam žmogui baltymų reikia kur kas daugiau nei nesportuojančiam, tad sportininkui visada maitintis teisingai gali būti itin sudėtinga. Šiuo atveju gelbsti tokie papildai sportui, kurie skirti masės auginimui. Jie pasižymi dideliu baltymų bei angliavandenių kiekiu. Dažniausiai vartojami yra baltyminiai kokteiliai arba gaineriai. Angliavandeniai turi daug kalorijų, tad labai padeda tokiems sportininkams, kurie puikiai žino kiek ir kada galima jų vartoti auginant masę.

Norint sulieknėti pravartu rinktis  baltyminius papildus, kadangi jie sporto metu padės deginti būtent riebalus. Taip pat galima išbandyti papildus, kuriose gausu riebalų degintojų. Svarbu nepamiršti, jog norint numesti svorio, neužtenka vien gerti papildus sportui – itin didelės įtakos turi fizinis krūvis bei prakaitavimas. Daugiausiai prakaituojama darant kardio treniruotes prieš pusryčius arba iškart po jėgos treniruotės. Taip pat norint daug prakaituoti svarbu gerti daug vandens – per vieną dieną bent 2 litrus. Teisingai maitinantis bei sportuojant, svorio metimas ar kūno ryškinimas tampa lengvesnis bei greitesnis.

Norintiems daugiau jėgos pagrindiniu uždaviniu tampa neprarasti motyvacijos bei užsispyrimo. Šiam atvejui taip pat tinka tam tikri papildai sportui, kurie skatina testosterono gamybą. Būtent testosteronas skatina norą treniruotis. Jo pagausėjimas gali ne tik padėti užsiauginti masę, bet ir įgauti daugiau jėgos bei ištvermės, pagerinti kraujotaką bei kvėpavimą vyrams. Platesnę informaciją apie jo poveikį bei  geriausias testosterono skatinimo medžiagas rasite šia nuoroda: https://www.perfectbody.lt/testosteronas-ir-jo-skatinimas-didinimas-medziagos

Šiais laikais papildų sportui pasirinkimas išties didelis, tad svarbu tinkamai atsirinkti, kas kam ir kada yra naudinga. Daugelį reikalingų medžiagų, kurias turi papildai, galima rasti natūraliuose produktuose, tačiau geriant papildus reikalingos medžiagos įsisavinamos greičiau ir jų kiekis neretai didesnis. Visada patartina pasikonsultuoti su treneriu ar daug patirties šioje srityje turinčiu asmeniu, kuris galėtų patarti kokie papildai sportui kokiu atveju yra reikalingi.

Kokie yra svarbiausi vitaminai ir mineralai?

vitaminaiBe vitaminų ir mineralų žmogus ko gero neišgyventų – kiekvieno jų funkcija yra nepakeičiama žmogaus gyvybinėms funkcijoms, medžiagų apykaitai, organų veiklai. Vitaminų ir įvairių mineralų žmogui reikia labiausiai kūnui stresinėmis situacijomis, dirbant sunkų fizinį darbą,  sportuojant, sergant. Be šių medžiagų kenčia žmogaus imunitetas, kyla rizika susirgti rimtesnėmis ligomis. Štai reikalingiausios medžiagos žmogaus organizmui:

Vitaminai:

Vitaminas A – atsakingas už regos funkciją, odos elastingumą ir gerą formą. Ne visiems žinoma, tačiau jis padeda ir kaulams, dantims, nervų sistemai, augimui.

Vitaminas D – padeda įvykti mineralinių medžiagų apykaitai, atsakingas už tai, kad kauluose ir dantyse išsilaikytų mineralai. Vitamino D trūkumas iššaukia kaulų suminkštėjimą. 

Vitaminas E – antioksidantas, neutralizuoja kenksmingų vėžinių medžiagų poveikį, padeda gyti žaizdoms.

Vitaminas K – atsakingas už kraujo krešėjimą, žaizdų gijimą. Trūkstant šio vitamino gali kraujuoti dantenos.

Vitaminas C – visiems žinoma, yra atsakingas už imunitetą, pasitarnauja kovojant su peršalimu. Kūne trūkstant askorbo rūgšties, gali pradėti kristi dantys, susilpnėti kūno audiniai.

Vitaminas B turi net 6 grupes, kiekviena jų turi po atskirą funkciją organizmui. Pavyzdžiui, B2 būtinas sveikiems nagams, odai, visoms gleivinėms ir odai. B3 – mažina cholesterolio kiekį organizme, be jo sutrinka atmintis, kankina nemiga. B6 – svarbus vitaminas moterims – jis gražina odą, palaiko menstruacijų reguliarumą.

Mineralai:

Kalcis – tai kaulų statybinė medžiaga, taip pat palaikanti nervinių impulsų kokybę.

Kalis – svarbus nervams ir raumenims, atsakingas už angliavandenių ir baltymų apykaitą.

Magnis – reikalingas baltymų sintezei, nervams, raumenims. Kad trūksta šios medžiagos rodo dažnas mėšlungis.

Jodas – palaiko normalią skydliaukės veiklą.

Cinkas – dalyvauja visuose organizmo procesuose, yra atsakingas už vaikų vystymąsi, augimą. Be jo atsiranda didelis nuovargis, stresas.

Geležis – padeda gaminant kraujo kūnelius, dėl jo stokos vystosi anemija. 

Visi šie vitaminai ir mineralai patrauklia kaina (tiek didmena, tiek mažmena) parduodami papilduolimpas.lt internetu. Prekės pristatomos Vilniuje, Panevėžyje, ir visoje Lietuvoje. Vitaminai internetu – paprastas būdas pasirūpinti savo sveikata.