El. prekybą rinktis šiuo metu yra ypač naudinga

Vokucentras.ltNesugalvojate nuo ko pradėti ruoštis el. prekybos veiklai? Jeigu esate fizinis asmuo, kuris viską darys vienas pats, tuomet aišku, kad geriausia būtų pradėti nuo individualios veiklos įregistravimo. Paskui liks tik susirasti tiekėjus ir žiūrėti kur pakavimo medžiagos būtų parduodamos pigiau. Tiesa, pakavimo medžiagas mažiausiomis kainomis siūlo el. parduotuvė Vokucentras.lt ir ten neretai galima derėtis ir dėl didmeninių įsigijimų. Kaip bebūtų, veiklos įteisinimas turėtų būti pats pirmasis jūsų žingsnis pradedant bet kokio tipo veiklą. Individualios veiklos įregistravimas galimas internetu ir aišku – patartina tai daryti būtent elektroninėje erdvėje, nes tai truks vos kelias minutes.

El. parduotuves atidaryti dabar yra be galo paprasta, tačiau turėkite galvoje, kad vykdant individualią veiklą, teks pildyti ir apskaitos dokumentus. Turėsite išrašyti sąskaitas faktūras, jeigu to paprašys klientai. Kiekvienas pardavimas turės būti registruojamas apskaitos žurnale. Pavyzdžiui, jeigu parduosite kažkiek prekių vienam žmogui, tuomet gauto apmokėjimo dokumentą (banko sąskaitos išrašą) turėsite užregistruoti apskaitos žurnale. Taip daryti reikės su kiekvienu pardavimu. Žinoma, turėkite galvoje, kad prieš tai įsigytos prekės gali būti įtraukiamos į išlaidas. Jas užregistruosite tame pačiame žurnale ir tiek. Pabrėžtina, kad asmenys, kurie renkasi išlaidomis laikyti 30 procentų pajamų, išlaidų apskaitos vesti neprivalo. Tačiau tai nereiškia, kad nėra būtinybės laikyti prekių įsigijimą įrodančius dokumentų. Mažą ką – teisėsauga gali atlikti tyrimą, kurio metu bandys nustatyti ar prekiaujate legaliomis ir teisėtai įgytomis prekėmis.

Kas liečia el. parduotuvių įkūrimą, tiesiog reikia žinoti, kad tokia prekyba yra naudingesnė nei renkantis tradicines parduotuves. Trumpai tariant, fizinės parduotuvės turi labai daug trūkumų ir tik laiko klausimas kada jos visai išnyks. Dauguma jų atsidaro labai greitai, tačiau dėl didelių nuostolių jos taip pat greitai ir užsidaro. Tad, jeigu norite išbandyti savo jėgas prekyboje, tuomet rinkitės el. parduotuves, nes jos turi daugiau privalumų ir nepriverčia patirti didelių išlaidų. Tuo labiau – internetu prekiaudami kažkokiomis prekėmis pagal IV pažymą, kaupsite ir šiokią tokią patirtį, kurią vėliau galėsite parodyti potencialiems darbdaviams, jeigu nuspręsite kažkur darbintis pagal darbo sutartį.

Individualios įmonės pertvarkymas į UAB

IĮ pertvarkymas į UABIĮ pertvarkymas į UAB yra reguliuojamas daugelio įstatymų, tad nusprendus kiek praplėsti savo veiklą viskas yra ne taip paprasta kaip galėjote pagalvoti. Individuali įmonės dažniausiai pats pirmas įmonės tipas, kuris steigiamas norint pradėti savo verslą. Kai pamatoma, kad viskas einasi sėkmingai – siūloma pereiti į UAB. Kai čia viskas gerai, tokiu atveju telieka tik AB, tačiau apie viską nuo pat pradžių.

IĮ pertvarkymas į UAB, dėl daugybės teisinių reglamentų, yra sudėtingas. Jeigu norite, kad visi persitvarkymo darbai būtų atlikti kokybiškai, neliktų jokių klaidų ir po trumpo laiko tarpo galėtumėte sėkmingai tęsti savo veiklą, tokiu atveju reikėtų pertvarkymo darbus atlikti su specialistais. Tokias paslaugas teikia ne viena įmonė, tad nesunkiai atrasite specialistus, kurių pasiūlymas Jums puikiai tiktų.

IĮ pertvarkymas į UAB bus galutinis tik tuomet, kai atliksite visus šiuos veiksmus:

  1. Pirmiausia reikia labai detaliai įvertinti visą įmonės turtą.
  2. Kai tiksliai žinosite, koks yra Jūsų turtas, tokiu atveju ataskaitą reikia perduoti Juridinių asmenų centrui.
  3. Sekančio žingsnio metu būtina pateikti UAB įstatus. Tai labai sudėtingas darbas, kurį atlikti kokybiškai pavyks tik su specialistais.
  4. Būtina informuoti tiek darbuotojus, tiek kitus interesantus, kad planuojate pertvarkyti invidualią įmonę.
  5. Reikia atlikti visas kitas prievoles, kurias nustato Juridinių asmenų centras.
  6. Galiausiai, reikia uždaryti individualią įmonę ir pagaliau atidaryti UAB.

Skaitant gali pasirodyti, kad darbai yra labai paprasti, tačiau padėjus juos daryti pamatysite, kad tenka įvertinti labai daug detalių siekiant, kad įmonės pertvarkymas būtų sėkmingas. Kai kurie žmonės bando patys susitvarkyti su šiais darbais nors neturi kompetencijos ir neskiria laiko informsicjos ieškojimui. Tokiu atveju jie susiduria su dar rimtesnėmis problemomis, kurias vėliau išspręsti yra dar sunkiau.

Kiekvienas geras verslas pirmiausia prasideda nuo sėkmingos idėjos. Vėliau seka tvarkingas dokumentų tvarkymas. Galiausiai, dirbti reikia kartu su profesionalia komanda, kuri tinkamai prižiūrės apskaitą ir buhalteriją. Jeigu norite pagerinti savo verslo būklę ir pagaliau atidaryti UAB – dabar yra geriausias laikas.

 

UAB steigimo procesas nuo A iki Ž

uab steigimasUždarosios Akcinės Bendrovės (toliau UAB) steigimas dažnai yra apipinamas įvairiausiais mitais. Todėl kai kurie žmonės arba pasirenka kitą juridinę įmonės formą, arba nuo verslo susilaiko. Tačiau viskas yra daug paprasčiau, nei mus bando įtikinti.

Reikalingi dokumentai

Jeigu kamuoja klausimas uab steigimas nuo ko pradeti tereikia sugalvoti įmonės pavadinimą ir – arba pradėti ruošti visus reikalingus dokumentus, arba bendradarbiautis su iš to duoną valgančiais specialistais. Kiekviena iš šių pasirinkimo galimybių turi privalumų ir trūkumų. Tiek vienu, tiek kitu, atveju uab steigimas prasidės nuo steigėjo ar kelių steigėjų sprendimo patvirtinti įstatus, nuostatus ir paskirti vadovą. Nuo uab steigimas ir jo procedūras pradėjusių steigėjų skaičiaus priklausys reikės steigimo akto ar sutarties. Šiame dokumente jau turėtų būti įvardinta: įstatinio kapitalo suma, akcininkų skaičius ir buveinės adresas, įmonės pavadinimas, akcijų apmokėjimo tvarka ir pan.

Taip pat uab steigimas nėra įsivaizduojamas be paruoštų įstatų, kuriuose aprašytos akcininkų ir vadovo pareigos bei teisės. Visus šiuos dokumentus paruošti ir patvirtinti galėsite pateikdami steigėjų ir paskirto vadovo asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, pažymą apie suformuotą įstatinį kapitalą iš banko, pažymą, kuria patvirtinama vadovo gyvenamoji vieta.

Stebėtinai dažnai klausiama ar galima gauti tokių dokumentų šablonus. Deja jie nuolat keičiami. Tad jeigu turite noro ir laiko yra galimybė kastis prie Ūkio ministerijos pateikiamų pavyzdinių dokumentų. Tačiau viso to nereiks jeigu domins uab steigimas internetu. Tokiu būdu uab steigimas registru centras paprastesnis, nes daug dokumentų sugeneruojami automatiškai. Terminas neilgas – uab steigimas gali užtrukti nuo dviejų iki penkių darbo dienų.

Kaina

Verta pripažinti, kad uab steigimas kaina priklauso nuo įstatinio kapitalo dydžio ir kitų faktorių. Mažiausias galimas uab steigimas istatinis kapitalas yra 2,5 tūkst. Eur. Taip pat uab pardavimas prasideda nuo šios sumos. Kaina labiau priklauso nuo juridinės formos nei jos steigimo vietos. Taigi, uab steigimas kaune ar Vilniuje kainuos tiek pat.

Verta paminėti, kad uab mokesciai yra apskaičiuojami labai lanksčiai, todėl ši juridinė forma vis dar yra populiariausia verslininkų tarpe.