Ar Lietuvos įmonės sąžiningos?

verslas

Sklando įvairių kalbų apie verslą. Vieni žmonės teigia, kad valdyti įmonę – gerai. Kiti laikosi nuomonės, kad verslininkas yra sukčius. Nesvarbu, koks, bet vis tiek suktas… Tokių kalbų apsuptyje maga paklausti, ar Lietuvos įmonės yra sąžiningos.

Sąžiningumas – ne tik knygose

Greitas atsakymas būtų toks: norėtume, kad visos Lietuvos įmonės būtų sąžiningos, bet tokios sąvokos kaip „šešėlis“ (nuolat aptariamos per TV) skatina daryti priešingą išvadą: ne visos įmonės dirba sąžiningumo ritmu, ne visos pasikliauja teisingumo principu. Žinoma, jei įstaigos vadovas skiria dėmesio gerų buhalterių paieškoms, jei stengiasi, kad buhalterinė apskaita būtų visapusiškai sklandi, tai sąžiningumas anaiptol nėra utopinis.

Sąžiningi gali būti ne tik knygų herojai, bet ir visi piliečiai. Rodos, tam reikia tiek nedaug. Laikytis įstatymų.

Jei į ką nors lygiuojamasi, tai turėtų būti autoritetas, o ne koks velnio atitikmuo. Gal ir šiurkštokai nuskambėjo, bet… lyg ir teisingai kalbame, ką?..

Svarbu, kad autoritetingas, įstatymų paisantis verslas nėra tik utopija. Todėl pagrįstai galima teigti, jog Lietuvoje daug sąžiningų, šalį gerbiančių įmonių.

Neįkristi į duobes

Būna visko. Metus laiko džiuginusi veikla ima nebeteikti tiek malonumo. Pelnas vis mažėja. Susiduriama su nemaloniais asmenimis. Padaroma klaidų. Bet svarbu nepasiduoti „tempimui žemyn“. Kad ir kaip kartais atrodytų sudėtinga išlaikyti stabilią verslo kryptį, kad ir kaip trūktų idėjų, po audros vis tiek ateina gražus rytas. Kai kada netgi verta atsipūsti ir nesistengti galvoti, kaip išspręsti vieną ar kitą problemą. Yra posakis „nebandyti galva pramušti sienos“ ir jis dažnai pasiteisina. Sprendimas, idėja ateina tarsi savaime. Galvojote ir nieko nesugalvojote, nusprendėte klausimą atidėti ir štai – visai netikėtai atsakymas pats išsirutuliojo. Gal būnant tualete, gal vedžiojant šunį, gal valant dulkes…

Svarbu, kad Lietuvos įmonės, jei pasitaiko kokių sunkumų, išliktų sąžiningos.

Verslas – gero rytojaus pranašas?

Mąstant apie ekonominę veiklą kyla ne tik klausimų, bet ir įdomių prielaidų. Viena iš jų: verslas – gero rytojaus pranašas. Ši mintis dvikryptė. Verslo imamasi tikintis, kad ateis laikas, kai pavyks skaičiuoti nemažą pelną. Kita pusė susijusi su visa valstybe. Kuo daugiau įmonių, veikiančių atsakingai, kuo daugiau veiklių žmonių ir pozityvo, kuo daugiau mokesčių atkeliauja į valstybės iždą, tuo optimistiškesnis rytojus, tikėtina, išauš. Aišku, visada egzistuoja skirtis tarp idealios tikrovės ir tam tikrų nesusipratimų valdžioje, dėl kurių optimizmas truputį bliūkšta. Vėlgi yra atsakymas ir šiai mąstymo tėkmei: Lietuva nėra labiausiai korupcijos pažeista šalis pasaulyje.

Pagrindinis klausimas išlieka tas pats. Ar Lietuvos įmonės sąžiningos. Idealiu atveju taip. Ne visai idealiu atveju, kitaip tariant, realybėje, yra visko. Tačiau didelė dalis verslo reprezentuoja atsakingumą ir laikosi įstatymų.

 

 

 

Kokybiškos SEO paslaugos

seoSEO (angl. Search Engine Optimization) – tai sukurta optimizacija Jūsų internetinei svetainei pasiekti kuo aukštesnių rezultatų įvairiose paieškos sistemose ir jų rezultatų puslapiuose.

Kokybiška SEO paslauga – tai individualus darbas su klientu, norint pasiekti kuo aukštesnių rezultatų jo kuriamo produkto  atžvilgiu ir pirmumą paieškos sistemų skalėje. Kiekvienas klientas yra unikalus ir skirtingas, todėl iš daugybės SEO naudojamų internetinio marketingo disciplinų turi būti atrinkta pati naudingiausia ir tinkamiausia klientui disciplina bei  jos pobūdis.

SEO optimizuojamos svetainės darbai skirstomi į du tipus: vidinį ir išorinį SEO. Paklausite ką tai reiškia? Kokie skirtumai tarp šitų dviejų dalykų? Atsakysime!

Vidinis SEO – įvairūs svetainės pakitimai (turinio ir struktūros), kurių dėka žmonės gali pamatyti ir susidaryti įspūdį apie ką yra svetainė, kokia jos struktūra ir  koks yra svetainės turinys.

Išorinis SEO labiau akcentuojasi ties tinklo plėtimu (atgalinių nuorodų kūrimu, kurios nuveda Jus atgal į svetainę). Įdomus faktas – išorinis SEO sukuria daugiau nei 70% visų esamų rezultatų.

Naudojantis SEO teikiamomis paslaugomis, rezultatas fiziškai negali būti apčiuopamas ir paliečiamas. Taigi kaip suprasti ar Jūsų užsakytos paslaugos buvo veiksmingos ir atnešė Jums vaisių? Ar Jūsų svetainė taps labiau matoma vartotojams?

Kokybiškas SEO paslaugas galime laikyti įvykusiomis tada, kai klientas ne tik yra išgirstas ir patenkintas, bet taip pat ir jaučiasi galintis pritaikyti šiuos rodiklius savo rezultatui:

  • Pagerina vartotojo patyrimą naršant internetinėje svetainėje – optimizuojant svetainė yra pertvarkoma, parenkami teisingiausi orientyrai, suteikiantys žmonėms progą lengvai ir paprastai orientuotis internetinėje svetainėje.
  • Yra pagerinamas svetainės žinomumas bei reputacija – svetainės parodymas paieškos sistemose vartotojams pirmose eilėse, pasirinkus tam tikrą, reikalingą, raktažodį.
  • Yra padidėjęs svetainės lankomumas – kuo aukštesnė vieta paieškos sistemose atitenka Jūsų internetinei svetainei, tuo didesnė tikimybė, jog vartotojų srautas gali stipriai išaugti.

 

SEO paslaugos visuomenėje yra vertinamos kaip kokybiškos, gana greitos ir rezultatų atnešančios paslaugos, kurias suteikia klientams aukščiausios srities atstovai, profesionalai savo srityje.

Tad be jokių abejonių siūlome Jums išbandyti ir paties įvertinti SEO paslaugas, kurios turės stiprią įtaką Jūsų verslo plėtrai artimoje ir tolimoje ateityje.

 

 

Seo paslaugos – sprendimas norintiems geresnių rezultatų

seoKiekvienas, turintis savo internetinę svetainę, tikisi, kad ji bus pakankamai populiari, tad nieko nuostabaus, kad pastaruoju metu vis dažniau yra pasirenkamos efektyvios seo paslaugos, kurios leidžia greičiau pasiekti norimų rezultatų. Tokia pasirinkimo galimybė – tai vienas palankiausių sprendimų, kada norima, kad per paieškos sistemas svetainė būtų greitai ir paprastai randama, tad ši galimybė tikrai gali būti viena palankiausių.

Ar verta seo optimizaciją atlikti patiems?

Tam tikrais atvejais yra nusprendžiama seo optimizaciją atlikti savarankiškai, tačiau toks sprendimas pasiteisina tikrai ne visais atvejais. Gana dažnai čia yra padaroma tam tikrų klaidų, kurios ne tik nepadeda iškilti į aukštesnes pozicijas, bet taip pat gali sugadinti ir jau pasiektus rezultatus. Kad taip nenutiktų, reikėtų gerai įvertinti savo galimybes, ir įsitikinti, kad tikrai galėsite optimizaciją atlikti tinkamai. Jei tuo abejojate, vertėtų susirasti tokias bendroves, kurios galėtų pasiūlyti seo paslaugas – juk šiandien įmonių, kurios siūlo tai atlikti, galime rasti ne taip ir mažai.

Kaip pasirinkti seo specialistus?

Tenka pripažinti, kad įvairių seo paslaugas teikiančių specialistų galima rasti ne taip ir mažai, tad kiekvienu atveju bus galima atrasti pačius tinkamiausius. Renkantis šios paslaugos tiekėjus kokybė visada turi būti pačiu svarbiausiu kriterijumi, tad įsitikinkite, kad tam tikras pasirinkimas gali būti iš tiesų palankus. Čia jums gali praversti atsiliepimų ir rekomendacijų paieška – kadangi seo paslaugos dabar yra tikrai labai populiarios, tikėtina, kad galėsite rasti tikrai nemažai atsiliepimų apie įvairių specialistų darbą, ir taip pat galėsite rasti rekomendacijų. Kai nuspręsite, kokie specialistai gali geriausiai pateisinti jūsų lūkesčius, galėsite palyginti, kokios yra nustatytos kainos – kadangi rinktis tikrai bus iš ko, galėsite įvertinti nustatytus įkainius, ir palyginti, kas siūlo šias paslaugas pačiomis palankiausiomis kainomis. Įsitikinsite, kad rinktis tikrai visada yra iš ko, ir seo optimizacija nekainuos pernelyg brangiai.

Investuoti į seo paslaugas visada yra palanku, nes tai gali būti tikrai puiki galimybė iškelti svetainę į kur kas aukštesnes pozicijas. Šiandien įvairių specialistų, kurie gali pasiūlyti šias paslaugas, rasite iš tiesų nemažai, tad kiekvienu atveju galėsite nuspręsti, kas galėtų geriausiai pateisinti jūsų lūkesčius. Tuomet beliks tik susisiekti su tam tikrais šios paslaugos tiekėjais, ir susitarti dėl jums reikalingų paslaugų teikimo. Nereikės ilgai laukti, kol atlikti darbai duos pastebimų rezultatų, ir jū galėsite džiaugtis įveikę konkurentus.

Reklamos paslaugos Digital star

 

Kaip keitėsi reklaminių SEO straipsnių rašymo taisyklės

Laikui bėgant, keičiasi net ir reklaminių kampanijų keliami standartai, o svarbiausia – keitėsi ir optimizacijos paieškos sistemoms taisyklės. Besidomintiems reklama internete reikėtų pasidomėti apie straipsnių rašymą bei talpinimą, kuomet jais siekiama iškelti kažkokius raktinius žodžius paieškos sistemose. Vis dar yra manančių, kad straipsnį reikia rašyti pagal kažkokius standartus, tačiau realybė yra tokia, kad vieninteliu standartu išlieka tik unikalus, tvarkingas ir aiškus turinys. Tai reiškia, kad jau nebėra jokių taisyklių dėl reklaminių nuorodų įterpimo pozicijos, teksto stilistikos – yra tik aiškūs nurodymai, jog straipsnis ir turi būti laikomas straipsniu, o ne kažkokiu nelogišku raktažodžių kratiniu, kurio skaitytojai nesupranta. Kaip keitėsi straipsnių rašymo standartai per paskutinius kelerius metus?

Anksčiau buvo manyta, kad SEO straipsnį turi sudaryti konkretus žodžių skaičius, o svarbiausia – tame straipsnyje buvo reikalaujama tam tikrą raktažodį pakartoti keletą kartų. To jau nebėra. Dabar, rašant straipsnius, užtenka tik vieną kartą pateikti tą raktažodį tekste, o toliau jau galima rašyti ir kitus panašius terminus, apibrėžiančius tą pačią temą. Trumpai tariant, raktažodis turi būti panaudojamas vieną kartą ten, kur bus nuoroda į kitą svetainę. Galima ir apskritai nuorodai nedėti jokios antraštės, o tiesiog nurodyti šaltinį – taip straipsnis atrodo natūralesnis. Nuorodos vieta straipsnyje taip pat nebeturi jokios reikšmės – galite ją palikti pradžioje, galite palikti kad ir pabaigoje.

Blogiausia tai, kad yra vis dar manančių, jog raktinių žodžių kiekis straipsnyje yra labai svarbus. Jokiu būdu straipsnyje nedėkite vieno raktinio žodžio keliose vietose – jūs parašysite „spaminį“ straipsnį, kuriame dar bus ir nuoroda į jūsų svetainę, o tai tikrai gali atnešti daug žalos. Tuo labiau, kad tokie raktažodžių persotinti straipsniai gali būti laikomi ir „spinintais“ ir neoriginaliais. „Spinintais“ straipsniais yra laikomi tie tekstai, kurie sukuriami naudojant vieną straipsnį, tik sukeičiant sakinius, žodžius, frazes vietomis. Norint, kad reklamos efektyvumas iš straipsnių būt maksimalus, jums tiesiog reikia rašyti įprastą tekstą, kuriame būtų kažkokia mintis ir išliekama vertė – tik tokiu atveju paieškos sistemos nelaikys jūsų straipsnių brukalais.

Apibendrinant, anksčiau SEO straipsniai buvo rašomi pagal standartus, o dabar tiesiog galima nuimti žodį „SEO“ ir gausite aiškų apibendrinimą kaip reikia rašyti tekstą – tai paprastas straipsnis, be raktažodžių mišrainės ir su viena ar dviem nuorodomis į jūsų svetainę.

Kodėl Google AdWords? 4 svarbiausi privalumai

Google AdWordsApie Google AdWords privalumus kalbama pakankamai dažnai ir daug. Vis dėlto, nemaža dalis bendrovių vis dar svarsto – ar tikrai reklama Google sistemoje yra pelninga investicija? Juk XXI amžiuje potencialių klientų pasiekimas gali būti vykdomas įvairiais reklamos kanalais. Rinkodaros specialistai tikina – jei galite sau leisti, plėskite verslo apimtis įvairiais reklamos keliais, tačiau, jei jūsų biudžetas reklamai yra ribotas, t. y., jei šiuo metu galvojate apie vieną reklamos kanalą ar kelis jų, privalote racionaliai įvertinti AdWords privalumus. Nepamirškite – didžioji dalis Lietuvos interneto vartotojų pageidaujamos prekės ar paslaugos ieško Google paieškos sistemoje.

Efektyviausia reklama internete

Nei viena kita internetinė reklama savo apimtimis ir generuojamais rezultatais negali prilygti Google AdWords reklamai. Tai efektyviausia reklamos priemonė, padedanti pasiekti maksimaliai didelę auditoriją. Be to, jūsų reklama rodoma tik suinteresuotiems interneto vartotojams, kurie į paieškos laukelį veda juos dominančią raktinę frazę. Tai reiškia, kad jūsų reklama nebus nei įkyri, nei erzinanti, o jūs atkreipsite vartotojų dėmesį.

Patogi apmokėjimo sistema

Paprastai reklama internete apmokama jos parodymų skaičiumi. Deja, tai nereiškia, kad jūsų reklamą kiekvieną kartą peržiūrės unikalus vartotojas, t. y. ta pati reklama gali būti rodoma tam pačiam vartotojui daugybę kartų, o jūs turėsite mokėti už šiuos parodymus – tai reiškia, kad jūsų biudžetas gerokai pratuštės, tačiau realių rezultatų galite ir nepasiekti. Tuo tarpu AdWords reklama gali būti parodoma daugybę kartų, tačiau už šiuos parodymus jūs nebūsite apmokestinti. Pinigai bus skaičiuojami tik tuo atveju, jei kažkas paspaus ant jūsų skelbimo, t. y. jūs mokėsite tik už susidomėjusius vartotojus, kurie nuspręs apsilankyti jūsų svetainėje.

Efektyvus biudžeto naudojimas

Naudodamiesi Google AdWords reklama, būsite tikri, kad veltui neiššvaistote biudžeto ir neviršijate numatytų sumų. Pasirinktoms reklaminėms kampanijoms galite nustatyti pageidaujamą dienos biudžetą ar numatyti pinigų sumą visam reklaminės kampanijos laikotarpiui. Patogi biudžeto valdymo sistema užtikrins, kad pinigų limitas nebus viršytas. Be to, biudžeto apimtis bet kada galėsite didinti, mažinti, sustabdyti ir pratęsti.

Dėmesys tikslinei auditorijai

AdWords reklaminės kampanijos orientuotos į tikslinę vartotojų auditoriją, t. y. kiekvienam skelbimui priskiriami konkretūs raktiniai žodžiai, kurie dažniausiai vedami į Google paieškos laukelį. Kitaip sakant, jūsų skelbimai bus rodomi tik suinteresuotiems vartotojams. Taip kur kas lengviau plėsite lankytojų srautą ir didinsite potencialų pirkėjų gretas.

Naujas ir efektyvus reklamos būdas

Google reklamaNors technologijos šiais laikais yra ženkliai pažengusios visose srityse, tačiau daugelis firmų, siekdamos populiarinti savo produkciją ar paslaugas vis dar naudoja senuosius reklamos būdus, tokius kaip televizijos ar radijo reklamą, reklamą spaudoje ir reklaminius stendus, tačiau sunku būtų šias reklamos rūšis įvardyti kaip itin efektyvias, nes didžioji visuomenės dalis nuo jų jau yra pavargusi, todėl jų vengia arba tiesiog į jas nebekreipia dėmesio. Juk kai per televizorių pradeda rodyti reklamą, daugelis tiesiog perjungia kanalą arba išeina į kitą kambarį, o reklaminiai stendai atkreipia praeivių dėmesį dažniausiai tik tuomet, kai jie laukdami autobuso ar stovėdami automobilių spūstyje neturi ką veikti, nes jų išmanieji mobilieji telefonai būna išsikrovę. Taigi, akivaizdu, jog šiais laikais norint bent kiek paveikti visuomenę reklama, reikia ieškoti naujų, modernių jos būdų.

Vienas tokių modernių reklamos būdų yra Google reklama. Kaip ji veikia? Ogi visai paprastai. Kai suvedate kokį nors raktinį žodį ar žodžių junginį į paieškos laukelį, jums išmeta naują puslapį su daugybe tam tikra tvarka sudėliotų nuorodų į internetines svetaines, kurios jus turėtų dominti ir pateikti jums reikiamą informaciją. Žinoma, tų svetainių rodymo tvarka yra neatsitiktinė: jos išdėliojamos pagal jų populiarumą, nuo pačių populiariausių iki tų, kurios lankomos mažiausiai. Taigi, kiekvienai įmonei būtų puiki reklama, jei jos svetainė atsidurtų šios lentelės viršuje, nes tai ne tik būtų ta svetainė, kurią dažniausiai pasirinks kiekvienas, ieškodamas jos atliekamų paslaugų ar parduodamų prekių, bet žmonės matytų, kad jūsų paslaugos ar prekės jau ir taip yra populiarius, vadinasi, jos yra kokybiškos ir patikimos. Tačiau norint, kad jūsų svetainė atsidurtų lentelės viršuje reiks paprašyti pagalbos Google reklama užsiimančių kompiuterių specialistų, kurie tam tikrais būdais sugebės į jūsų interneto svetainę pritrauki daugiau lankytojų. Taigi, jei pasistengsite, Google reklama gali būti puikus būdas, pritraukti daug naujų klientų ir išpopuliarinti savo vardą bei paslaugas ar prekes. Todėl geriau pamirškite senus ir dažniausiai nepigius reklamos būdus ir pasirinkite Google reklamą.