Kokybiškos SEO paslaugos

seoSEO (angl. Search Engine Optimization) – tai sukurta optimizacija Jūsų internetinei svetainei pasiekti kuo aukštesnių rezultatų įvairiose paieškos sistemose ir jų rezultatų puslapiuose.

Kokybiška SEO paslauga – tai individualus darbas su klientu, norint pasiekti kuo aukštesnių rezultatų jo kuriamo produkto  atžvilgiu ir pirmumą paieškos sistemų skalėje. Kiekvienas klientas yra unikalus ir skirtingas, todėl iš daugybės SEO naudojamų internetinio marketingo disciplinų turi būti atrinkta pati naudingiausia ir tinkamiausia klientui disciplina bei  jos pobūdis.

SEO optimizuojamos svetainės darbai skirstomi į du tipus: vidinį ir išorinį SEO. Paklausite ką tai reiškia? Kokie skirtumai tarp šitų dviejų dalykų? Atsakysime!

Vidinis SEO – įvairūs svetainės pakitimai (turinio ir struktūros), kurių dėka žmonės gali pamatyti ir susidaryti įspūdį apie ką yra svetainė, kokia jos struktūra ir  koks yra svetainės turinys.

Išorinis SEO labiau akcentuojasi ties tinklo plėtimu (atgalinių nuorodų kūrimu, kurios nuveda Jus atgal į svetainę). Įdomus faktas – išorinis SEO sukuria daugiau nei 70% visų esamų rezultatų.

Naudojantis SEO teikiamomis paslaugomis, rezultatas fiziškai negali būti apčiuopamas ir paliečiamas. Taigi kaip suprasti ar Jūsų užsakytos paslaugos buvo veiksmingos ir atnešė Jums vaisių? Ar Jūsų svetainė taps labiau matoma vartotojams?

Kokybiškas SEO paslaugas galime laikyti įvykusiomis tada, kai klientas ne tik yra išgirstas ir patenkintas, bet taip pat ir jaučiasi galintis pritaikyti šiuos rodiklius savo rezultatui:

  • Pagerina vartotojo patyrimą naršant internetinėje svetainėje – optimizuojant svetainė yra pertvarkoma, parenkami teisingiausi orientyrai, suteikiantys žmonėms progą lengvai ir paprastai orientuotis internetinėje svetainėje.
  • Yra pagerinamas svetainės žinomumas bei reputacija – svetainės parodymas paieškos sistemose vartotojams pirmose eilėse, pasirinkus tam tikrą, reikalingą, raktažodį.
  • Yra padidėjęs svetainės lankomumas – kuo aukštesnė vieta paieškos sistemose atitenka Jūsų internetinei svetainei, tuo didesnė tikimybė, jog vartotojų srautas gali stipriai išaugti.

 

SEO paslaugos visuomenėje yra vertinamos kaip kokybiškos, gana greitos ir rezultatų atnešančios paslaugos, kurias suteikia klientams aukščiausios srities atstovai, profesionalai savo srityje.

Tad be jokių abejonių siūlome Jums išbandyti ir paties įvertinti SEO paslaugas, kurios turės stiprią įtaką Jūsų verslo plėtrai artimoje ir tolimoje ateityje.

 

 

Kaip keitėsi reklaminių SEO straipsnių rašymo taisyklės

Laikui bėgant, keičiasi net ir reklaminių kampanijų keliami standartai, o svarbiausia – keitėsi ir optimizacijos paieškos sistemoms taisyklės. Besidomintiems reklama internete reikėtų pasidomėti apie straipsnių rašymą bei talpinimą, kuomet jais siekiama iškelti kažkokius raktinius žodžius paieškos sistemose. Vis dar yra manančių, kad straipsnį reikia rašyti pagal kažkokius standartus, tačiau realybė yra tokia, kad vieninteliu standartu išlieka tik unikalus, tvarkingas ir aiškus turinys. Tai reiškia, kad jau nebėra jokių taisyklių dėl reklaminių nuorodų įterpimo pozicijos, teksto stilistikos – yra tik aiškūs nurodymai, jog straipsnis ir turi būti laikomas straipsniu, o ne kažkokiu nelogišku raktažodžių kratiniu, kurio skaitytojai nesupranta. Kaip keitėsi straipsnių rašymo standartai per paskutinius kelerius metus?

Anksčiau buvo manyta, kad SEO straipsnį turi sudaryti konkretus žodžių skaičius, o svarbiausia – tame straipsnyje buvo reikalaujama tam tikrą raktažodį pakartoti keletą kartų. To jau nebėra. Dabar, rašant straipsnius, užtenka tik vieną kartą pateikti tą raktažodį tekste, o toliau jau galima rašyti ir kitus panašius terminus, apibrėžiančius tą pačią temą. Trumpai tariant, raktažodis turi būti panaudojamas vieną kartą ten, kur bus nuoroda į kitą svetainę. Galima ir apskritai nuorodai nedėti jokios antraštės, o tiesiog nurodyti šaltinį – taip straipsnis atrodo natūralesnis. Nuorodos vieta straipsnyje taip pat nebeturi jokios reikšmės – galite ją palikti pradžioje, galite palikti kad ir pabaigoje.

Blogiausia tai, kad yra vis dar manančių, jog raktinių žodžių kiekis straipsnyje yra labai svarbus. Jokiu būdu straipsnyje nedėkite vieno raktinio žodžio keliose vietose – jūs parašysite „spaminį“ straipsnį, kuriame dar bus ir nuoroda į jūsų svetainę, o tai tikrai gali atnešti daug žalos. Tuo labiau, kad tokie raktažodžių persotinti straipsniai gali būti laikomi ir „spinintais“ ir neoriginaliais. „Spinintais“ straipsniais yra laikomi tie tekstai, kurie sukuriami naudojant vieną straipsnį, tik sukeičiant sakinius, žodžius, frazes vietomis. Norint, kad reklamos efektyvumas iš straipsnių būt maksimalus, jums tiesiog reikia rašyti įprastą tekstą, kuriame būtų kažkokia mintis ir išliekama vertė – tik tokiu atveju paieškos sistemos nelaikys jūsų straipsnių brukalais.

Apibendrinant, anksčiau SEO straipsniai buvo rašomi pagal standartus, o dabar tiesiog galima nuimti žodį „SEO“ ir gausite aiškų apibendrinimą kaip reikia rašyti tekstą – tai paprastas straipsnis, be raktažodžių mišrainės ir su viena ar dviem nuorodomis į jūsų svetainę.

Kaip sukurti sėkmingą elektroninę parduotuvę?

Nusprendėte sukurti elektroninę parduotuvę? Puiku! Tačiau jei manote, kad komercinei sėkmei užtikrinti pakaks atlikti kelis darbus, būtinus prekybai internetu, labai klystate. Siekiant sulaukti sėkmės, privalote turėti kryptingą ir gerai apgalvotą strategiją, negailėti jėgų ir laiko, būtinų elektroninės parduotuvės priežiūrai ir administravimui.

Techniniai sprendimai, skirti jūsų elektroninės prekybos įmonei, gali būti patys įvairiausi – galbūt jums užteks paprastos šabloninės svetainės, o gal norite didžiuotis unikalia ir išskirtine sistema? Net ir novatoriškiausius jūsų sprendimus įgyvendins patyrę elektroninių parduotuvių kūrimo ir dizaino rengimo specialistai, tačiau nepamirškite, kad visi darbai turi atitikti bendrą jūsų įmonės idėją ir savo stiliumi derėti prie vartotojams siūlomos produkcijos. Paprasčiau sakant, elektroninė parduotuvė atlieka reprezentacinę funkciją.

Kai jūsų elektroninė parduotuvė bus baigta, nepamirškite apie savo verslą pranešti potencialiems pirkėjams – pasirūpinkite, kad populiariausias imoniu katalogas gautų išsamią informaciją apie jūsų vykdomą veiklą. Siekdami didžiausio klientų srauto, turite nepagailėti investicijų, skirtų reklamai. Jei nauja parduotuvė atidaroma dideliame prekybos centre, po kurio laiko klientai apie ją sužino, kadangi nuolatos eina pro šalį (o sudominti – užsuką į vidų apsidairyti), tačiau elektroninės parduotuvės veikimo principas visai kitoks, todėl jums būtina apgalvota ir kryptinga reklama. Siekdami išvengti didesnių rūpesčių, reklamos darbus turėtumėte patikėti atsakingai marketingo įmonei, kuri padės jums tapti matomais. Turbūt didžiausia sėkme galėsite džiaugtis užsisakę vis stipriau populiarėjančias SEO paslaugas. Tiesa, prieš užsisakydami šių paslaugų paketą, nepamirškite, kad SEO paslaugos yra ilgalaikė investicija, todėl greitų rezultatų tikėtis nereikėtų.

Rengdami elektroninę parduotuvę, pasirūpinkite turiniu, kuris bus matomas jūsų lankytojams. Kurdami prekių aprašymus, būkite itin atidūs. Prastos kokybės nuotraukos ar tekstas, kuriame gausų rašybos ir skyrybos klaidų, greičiausiai nepatrauks klientų dėmesio ir net privers abejoti siūlomų produktų kokybe. Pasirūpinkite, kad jūsų elektroninė parduotuvėje būtų pateiktas prekių katalogas, kuriuo naudodamiesi klientai greičiau suras pageidaujamą gaminį. Skirkite laiko elektroninės parduotuvės priežiūros darbams ir administravimui. Nepamirškite, kad privalote reguliariai atnaujinti pateiktą informaciją, administruoti klientų užsakymus, atsakyti į pirkėjų klausimus ir t. t. Jei klientas nesijaus tinkamai aptarnaujamas, jis pasirinks jūsų konkurentus. Be to, elektroninei parduotuvei būtina ir techninė priežiūra bei tobulinimas – turite nuolatos stebėti savo konkurentus ir būti viena koja priekyje.