Kas perka sukneles internetu?

Kas perka sukneles internetu? Gal įmanoma kažkaip tuos žmones apibūdinti? Pasistenkime pasižiūrėti į savo klientus, o tiksliau, klientes 😉 Nuo klientų pažinimo prasideda sėkminga prekyba, nes tik tada galima pasiūlyti kažką originalaus ir tinkamo kiekvienai tikslinei auditorijai – tai esminis interneto rinkodaros principas.

Verslininkės. Sukneles internetu perka verslininkės dėl laiko stokos. Jos paprastai neturi labai daug laiko vaikštinėti po parduotuves, todėl renkasi geresnį būdą apsipirkti – interneto parduotuvėse.

Mamos su kūdikiais. Tai turbūt didžiausia klienčių auditorija. Iki 2 metų vaikučius auginančios mamos paprastai yra labai užimtos. Jos turi gausybę namų ruošos darbų, nes vyras, kaip taisyklė, aria kaip jautis, kad galėtų išlaikyti šeimą ir mamai namų ruošoje nelabai būna naudingas. Tokiu būdu šiuolaikinė mama yra užsidariusi namie, tačiau ilgesniam laikui palikti mažiuko negali, dėl to apsipirkinėjimas prekybos centruose yra itin reta pramoga. Puoštis reikia, todėl mamos tiesiog perka daug visokių daiktų internetu. Taip pat ir sukneles.

Tipiškų figūrų moterys. Perkant sukneles internetu, būtina atidžiai pasižiūrėti į esamus išmatavimus. Nors ir galima grąžinti per mažą ar per didelę suknelę, tačiau tai gali sugadinti šventinę nuotaiką, jei grąžinimo ir pakeitimo nauju rūbu procedūra užtrunka. Tipiškų figūrų moterys gali sau leisti pirkti rūbus internetu, nes jie tiks ir be pasimatavimo. Dėl to šios klientes jaučiasi labiau pasitikinčios savimi.

Pasiligoję ir neįgalūs klientai. 3 mėnesius koją „papuošė“ gipsas dėl vieno vienintelio slystelėjimo ant slidaus šaligatvio prie namų laiptinės? Kaip pasivaikščioti po parduotuves dabar? Tokius klausimus užduoda daugybė moterų, kurios susižeidė, serga, arba yra neįgalios. Jos taip pat nori atrodyti žavingai, todėl sukneles internetu perka noriai.

Gyvenantys atokiau. Standartinė situacija: kaimas Lazdijų rajone; internetas veikia, tačiau artimiausia parduotuvė tik už 100 km. Ką daryti, kai už poros savaičių reikia būti pasipuošusiai ir nustebinti ne tik aplinkinius, bet ir savo artimus žmones. Belieka pirkti internetu ir laukti pasibeldžiant paštininkui…

Vyrai. O taip, perka sukneles ir jie. Tai dažniausiai yra dovanos savo mylimosioms (nesiaiškinkime, ar pagrindinėms, ar Nr. 2, ar atsitiktinėms…) Tai daro gana nedrąsiai, tačiau jų skonis yra išskirtinis. Jie gana aiškiai mato savo moteris vilkinčias šias sukneles, todėl jiems lengviau apsispręsti.

Tiek vyrai, tiek moterys yra puikūs klientai, nesvarbu, kokio amžiaus jie bebūtų. Amžius po truputį tampa ne pagrindiniu elementu, kuriuo nusakomi tiksliniai klientai. Štai kokie žmonės perka sukneles internetu, o taip pat ir kitus rūbus.